کد خبر: ۶۶۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۶۶۰
نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی اظهار داشت: عملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز به مرز پیشرفت فیزیکی 30 درصد رسید.
30 درصد پیشرفت درعملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام تبریز
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، شاهین درستکار نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی گفت: عملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز به مرز پیشرفت فیزیکی 30 درصد رسید.

وی تصریح کرد: اکنون عملیات اجرایی با بیش از 30% پیشرفت فیزیکی توسط پیمانکار پروژه شرکت سد روس سبز در مرحله اجرای زهکشهای زیر زمینی و تهیه و پخش و تسطیح مصالح است .

درستکار اظهار داشت: همچنین مقدمات اجرای خطوط لوله سیستم هیتینگ بطول تقریبی 35 کیلومتر و نیز تهیه لوله های آبیاری مکانیزه در حال انجام می باشد که پس از اجرای سیستم زهکش و پخش و تسطیح مصالح یاد شده بر اساس استاندارد های بین المللی و در قالب جداول استاندارد و پس از اجرای لایه Ds سیستم گرمایش از کف بر اساس استانداردهای روز دنیا که با در نظر گرفتن اقلیم صد ساله منطقه طراحی گردیده اجرا خواهد شد.

نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی در ادامه گفت : مراحل اجرایی تا مرحله آماده سازی برای پهن کردن چمن زیر نظر شرکت Rehau آلمان بوده و پیمانکار از نقطه نظرات مشاوران عالی شرکت مذکور در این پروژه استفاده می شود و در قسمت پایانی چمن مربوط به این پروژه با توجه به حمایتهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و اهمیت پروژه توسط پیمانکار از خارج کشور تهیه و برای اولین بار با توجه به استاندارد های جدید بین المللی در ایران اجرا خواهد شد

شایان ذکراست کلیه مراحل پیشرفت کار تحت نظارت دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در حال انجام می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: