کد خبر: ۶۶۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۴۴۲
نماینده تهران در مجلس دهم جنجال فیش‌های حقوقی چند میلیونی را طرحی از سوی اتاق فکر علیه دولت دانست و گفت:‌ انتشار فیش‌های حقوقی چند میلونی برای امحای اختلاس‌های چند میلیاردی است.
نظر کواکبیان درباره انتشار فیش‌های حقوقی
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس دهم  گفت: جنجال فیش‌های حقوقی طرحی از سوی یک اتاق فکری است که قصد دارد دولت را تخریب کند.

وی ادامه داد: ولی چون این اقدام از سوی اتاق فکر تخریبی است ما نباید منفعل شویم و بگوییم که چون این یک طرح تخریبی است، کاری انجام ندهیم. بلکه باید دولت جلو هر کسی که به ناحق از بیت‌المال پول می‌گیرد، بیاستد و من همین مسئله را به وزیر اطلاعات روزی که برای گزارش به نمایندگان به مجلس آمده بود گفتم.

کواکبیان اضافه کرد: به آقای علوی گفتم که باید موارد فیش‌های حقوقی نامتعارف را به مسئولان عالی‌رتبه گزارش بدهند که این افراد به ناحق حقوق می‌گیرند و باید عزل شوند.

وی تأکید کرد: چرا باید این مسئله آبروریزی برای دولت باشد؟ آنها که کار تخریبی خود را ادامه می‌دهند ولی دولت هم باید کار خود را انجام دهد. حواسمان جمع باشد و دولت باید برای برخورد با این مسئله سرعت عمل به خرج دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: