کد خبر: ۶۶۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۴۸۰
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر زودتر در بخش اسپانسرینگ شروع به فعالیت کرده بودیم شاید فوتبال امروز رونق خیلی خیلی بیشتری پیدا میکرد.
آجرلو: در باشگاه پرسپولیس دنبال مباحث مالی بودم، نه جذب بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، مصطفی آجرلو بعد از خروج ازباشگاه پرسپولیس در جلسه ای که با علی اکبر طاهری و همچنین پندار توفیقی برگزار کرد درباره محتویات این جلسه  اظهار داشت: امروز فقط درباره فوتبال صحبت کردیم. (باخنده) البته اگر بخواهم جدی حرف بزنم جلسه خوبی را با نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس داشتیم. امروز درباره بحث اسپانسرینگ و مباحث مالی صحبت های زیادی را انجام دادیم. به هرحال هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با یک شرکت به نام 3090 قرارداد دارند و از این طریق حمایت می شوند.

وی افزود: ما نشست 3،4 ساعته ای را در این خصوص داشتیم و فکر می کنم به جمع بندی خوبی رسیدیم. قرار است هر سه باشگاه هماهنگی های لازم را در خصوص استفاده هواداران از این سامانه داشته باشند تا درآمدزایی خوبی ایجاد شوند. به هر حال این سه باشگاه بزرگ نیاز دارند تا زا طرق مختلف حمایت شوند. 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود امسال تراکتورسازی رویایی بسته شده تصریح کرد: قصد ندارم فعلا درباره بحث نقل و انتقالات صحبت کنم چون ما هنوز برای جذب بازیکن کار داریم و بعد از پایان این فصل صحبت های خودم را در این باره انجام می دهم. این روزها بیشتر فکرمان مشغول مباحث مالی است و امیدواریم به تعهداتی که به بازیکنان و مربیان دادیم به خوبی بتوانیم عمل کنیم. به نظر می رسد بتوانیم سال خوبی را در کنار هواداران تراکتورسازی پشت سربگذاریم.

آجرلو درپاسخ به این سوال که ممکن است با باشگاه پرسپولیس در بحث انتقال بازیکنان همکاری داشته باشند گفت: خیر. همان طور که گفتم امروز درباره مباحث مالی صحبت کردیم و صحبتی پیرامون نقل و انتقالات با مسئولان باشگاه پرسپولیس و استقلال نداشتیم. 

وی در ادامه گفت: به نظر می رسد اگر زودتر در بخش اسپانسرینگ شروع به فعالیت کرده بودیم شاید فوتبال امروز رونق خیلی خیلی بیشتری پیدا میکرد. البته یک ضرب المثل داریم که می گویند ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است و ما هم بر اساس آن امروز جلسه ای را برگزار کردیم تا با شرکتی که قرار است هر سه باشگاه را حمایت کند به تفاهمات لازم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره ادعای ماشین سازی مبنی بر جذب غیرقانونی محمد نادری توسط تراکتورسازی سکوت کرد و اظهارنظری نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: