کد خبر: ۶۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۵۶۹۵
از نانگ و حسن زاده گرفته تا پروپجیچ و شهباززاده؛
با جدایی آقای گل پرسپولیسی لیگ برتر مسئولان این باشگاه درصدد جایگزینی یک بازیکن در خط حمله شان هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با عقد قرارداد رسمی مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور مسئولان تیم پرسپولیس از روز گذشته برای جایگزینی این بازیکن دست به کار شدند تا یک نفر را در خط حمله این تیم جذب کنند.

 

بر اساس این گزارش طارمی که هفته گذشته اعلام کرده بود مشکلی برای همکاری با پرسپولیس ندارد روز گذشته با این اقدام خود شوک بزرگی به سرمربی پرسپولیس و هواداران این تیم داد.

 

شنيده شده مسئولان پرسپوليس چند گزينه را براي جانشيني طارمي مد نظر دارند که يکي از آنها آلويس نانگ، مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي و نفت است.

 

در این میان موضوع خروج مسعود حسن زاده از جمع بازیکنان ذوب آهن همچنان مطرح است. مهاجم جوان و گلزن تیم ذوب آهن که هنوز تیم فصل بعدش را مشخص نکرده از گزینه های احتمالی جانشینی طارمی به شمار می رود. حسن زاده سابقه بازی در تیم های رده های سنی استقلال را دارد.

 

بر این اساس شایعات دیگری هم درباره احتمال حضور ایوان پروپجیج مهاجم کروات فصل گذشته استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار دارد در تیم پرسپولیس به گوش می رسد. شناخت کافی برانکو از این مهاجم و آشنایی پروپجیج با لیگ فوتبال ایران از جمله دلایلی است که پیرامون احتمال حضور او در پرسپولیس مطرح می شود.

 

گزینه دیگر مدنظر برانکو ایوانکوویچ کسی نیست جز ایوان کریستانوویچ کروات که فصل گذشته هم تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت.

 

علاوه بر این ها احتمال دیگری هم مطرح شده که به خروج نام سجاد شهباززاده از لیست بازیکنان استقلال مربوط می شود. این بازیکن که برای مذاکره صبح امروز به ترکیه سفر کرده، در صورتی که موفق به انجام توافق نشود می تواند شکار مهمی برای هواداران پرسپولیس محسوب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آنتی لونگ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
آخرش دست به دامن بازیکنان آبی شدن
همیشه محتاج آبی ها هستن
خخخخ
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: