کد خبر: ۶۶۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۵۵۴
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع گرد و غبار در استان زابل از وزش باد و رگبار در اکثر مناطق کشور خبر داد.
گرمای تهران ادامه دارد
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده برای برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت جمعه و طی روز شنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق شمالی شمال غرب رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وظیفه بیان کرد: شایان ذکر است امروز در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب به سبب رشد ابرهای همرفتی در مرزهای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و طی سه روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل موجب پدیده گردوخاک خواهد شد. همچنین  بخش های شرقی دریای عمان و روز جمعه خلیج فارس مواج خواهد شد.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 تیر صاف تا کمی ابری با وزش باد همراه خواهد بود . حداکثر دما طی این دو روز 40 درجه و حداقل دما 28 درجه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: