کد خبر: ۶۶۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۵۶۷
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:آن چیزی که باید به رضاییان پرداخت شود به وی داده شده است.
طاهری:کی روش باعث جدایی رضاییان و طارمی نشده است
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،  علی اکبر طاهری درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و ناراحتی هواداران این تیم نسبت به جدایی رامین رضاییان اظهار داشت: بحث اول اینکه بازیکن ، بازیکن ما بوده است ما در قبال بازیکن خودمان انتظار داریم که قانون اعمال شود. 

وی ادامه داد: طبیعتا خواسته هایی است که باید مطابق نقطه نظرهای فنی سرمربی انجام شود. برخی از قرارداها با تعامل بازیکن صورت می گیرد. 

طاهری افزود: درباره رضاییان طبق قرارداد آن چیزی که باید به وی داده می شد پرداخت شده است.

 

وی درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس گفت: امروز هم با هواداران صحبت کردیم و تعامل لازم صورت گرفت. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هواداران گفته اند کی روش باعث شد که رضاییان و طارمی از پرسپولیس برود خاطرنشان کرد: نه چنین چیزی نیست. کی روش چنین کاری را هرگز نمی کند زیرا سرمربی تیم ملی است. از هواداران می خواهیم که اخبار را تنها از طریق سایت رسمی باشگاه دنبال کنند و خبرهای صفحات مجازی که ارتباطی با باشگاه ندارند دنبال نکنند. 

طاهری درباره صحبت های شهبازی در ارتباط با فسخ قرارداد رضاییان بیان داشت: من نمی دانم شما از چه منبعی استفاده کرده و درباره این موضوع صحبت می کنید. درست نیست که دنبال تیتر و هیجان باشیم . ما تلاش مان این است که همه چیز در آرامش دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: