کد خبر: ۶۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۶۴
برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که تعدادی از هموطنانمان در این فرودگاه حضور دارند اما تا این لحظه آماری از آسیب دیدن ایرانی ها در این حادثه تروریستی داده نشده است. وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی در ترکیه به شهروندان آمریکایی هشدار داده بود. خبرگزاری دوغان به نقل از منابعی پلیس ترکیه گفته که احتمالاً داعش مسئول انفجارها است.
شبکه سی‌ان‌ان ترک از دو انفجار انتحاری در فرودگاه اتاتورک استانبول خبر داد.

این انفجارها در ترمینال پروازهای بین‌المللی فرودگاه آتاتورک استانبول رخ داده و پس از آن هم صدای تیراندازی به گوش رسیده است.

انفجار و تيراندازي در بخش مسافرین فرودگاه آتاتورک استانبول + تصویر

فوری: انفجار و تيراندازي در بخش مسافرین فرودگاه آتاتورک استانبول/به گفته‌ي مقامات ترك، چندين نفر زخمي شده اند + تصویر

فوری: انفجار و تيراندازي در بخش مسافرین فرودگاه آتاتورک استانبول/به گفته‌ي مقامات ترك، چندين نفر زخمي شده اند + تصویر

پلیس در تلاش برای متوقف ساختن مهاجمان به روی مظنونان آتش گشود. باقر بزداغ وزیر عدالت ترکیه گفته است یکی از مهاجمان با کلاشنیکف آتش گشود و دومین نفر بمب همراهشان را منفجر کرد.

آتاتورک فرودگاه اصلی استانبول و بزرگ‌ترین فرودگاه ترکیه از لحاظ شمار مسافر و تعداد پرواز است که در بخش اروپایی این کشور قرار دارد.

تکمیلی/

براساس گزارش های تازه، شماره کشته شده ها به 39 تن و محروحان به 147 نفر افزایش یافته است.

برخی منابع تعداد مظنونین حادثه را سه نفر اعلام کرده‌اند.

ادعایی در مورد دو فوتبالیست ایرانی

اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور طارمی و رضائیان در فرودگاه آتاتورک منتشر شده است.

تلاشها برای تماس با طارمی و رضائیان بی نتیجه است و از سرنوشت این دو فوتبالیست کشورمان خبری در دست نیست.

طارمی و رضائیان برای عقد قرارداد با یک باشگاه ترک به ترکیه رفته بودند و قرار بود ساعاتی قبل از استانبول به تهران بازگردند.

به گزارش انتخاب؛ دقایقی پیش برخی رسانه ها شایعات در مورد طارمی و رضائیان را رد کردند.

مهدی طارمی شایعات را رد کرد

طارمی به فارس گفت: ما در زمان انفجار در فرودگاه نبودیم.

وی افزود: در ترکیه ماندیم تا کارهای اقامت مان را انجام دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
مقصر این حملات اخیر خود اردوغان می باشد ایشان که رویای امپراطوری عثمانی را در سر می پروراند با همکاری عربستان و قطر و اردن و آمریکا و انگلیس شروع به تاسیس گروهگهای تروریستی منجمله داعش نمودند .اما در این بین هم ترکیه و هم عربستان هر کدام به دنبال این رویا بودند و هرکدام جداگانه قصد داشتند بر نصب جهان حکومت کنند . امام خمینی یک حرف خوب زدندند که در مورد دو ابرقدرت شرق و غرب یعنی آمریکا و شوروی سابق گفتند اینها مانند دو گرگ هستند که حستی شبها روبروی هم می خوابند اگر یک لحظه یکی از اینها غفلت کند اون یکی دیگری را میخورد // رویای عربستان سعوی برای سلطه بر نصف جهان و همچنین ترکیه اکنون به تقابل آنها منجر شده است اول اردوغان فکر میکرد عربها آدمهای نفهمی هستند آنها را به جان هم می اندازد و آخر سر هم به عربستان نیز خیانت میکند و کنترل عربستان را از طریق مردم قطیف و یمن و بحرین به دست میگیرد ومقدمات کار را نیز فراهم نمود اما خبر نداشت که عربستان نیز همچین برنامه ای را برای ترکیه دارد که رقیبی برای خود باقی نگذارد . عربستان با فشار پول و همکاری قطر و اردن روز به روز نفوذ ترکیه بر داعش و گروه ارتش آزاد را از کم میکند // در این مسئله تا ترکیه به مسئله اختلاف با روسیه وپیوستن به کشورهای اروپایی پرداخت عربستان تمام رقبای خود را دور زد و هم زمان میخواست به مزهای روسیه و چین و اروپا برسد . برای این کار یک ساسه مراتب تیر اندازی و برهم زدن نظم را در آمریکا شروع نمود تا آمریکا تمرکزشش به مسائل داخلی معطوف شود و در این راستا همزمان نیروهای انتحاری خود را به ایران و ترکیه فرستاد تا با یک سری انفجارهای عظیم و بعد از اون تسلط بر مراکز دولتی دو کشور و بعد از آن کشورهای ترکمنستان و ازبکستان و قزاقستان خود را به چین و روسیه و اروپا برساند و عربستان به ابرقدرت جهان تبدیل شود سیاستی که خوشبختانه در قدم اول توسط جمهوری اسلامی کشف و خنثی گردید . ولی در ترکیه به اهداف اولیه خود رسیده است و شاید طی چند روز آینده شاهد حملات مسلحانه بیشتری به مرکز دولتی ترکیه و سقوط شهرهای مخالف دولت و تسلط وهابیون عربستان بر آن شهرهای ترکیه باشیم . سیاستی که عربستان به ناچار مجبور است سریعتر به انجام رساند و این سیاست عربستان باعث گیج شدن کشورهایی چون آمریکا و انگلیس نیز شده است چون اگر به عمق نقشه استراتژیک عربستان پی ببرند عربستان را نا کام خواهند گذاشت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
داداش من ،عربستان که کاره ای نیست .قدرت و عددی هم نیست. البته با پولش یه کارهایی میکنه ولی تمام و بیشتر این داستانها زیر سر غربیهاست. اونا گردانندگان اصلین.عربستان هم نوکر اوناس.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: