کد خبر: ۶۶۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با رفتن تیم نفت به انزلی تیم ملوان مطمئنا مشکلات حادتری را پیدا می کند.
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:نفت بایددرتهران بماند
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،فرید موسوی درباره اینکه برخی نمایندگان مجلس با حضور در وزارت ورزش از وزیر خواستار انتقال نفت تهران به انزلی شده اند اظهار داشت: اینکه نمایندگان اجازه چنین  کاری دارند یا نه، باید بگویم بله. نماینده می تواند درخواست هایش را مطرح کند اما بحث دیگر این است که باشگاه نفت تهران پس از برنده شدن شرکت بهنام پیشرو کیش در مزایده باید در تهران بماند. ممکن است برخی دوستان پیگیری هایی را داشته باشند تا این تیم به انزلی برود. ابتدا باید بگوییم که ما مخالفتی با پویایی فوتبال در گیلان و انزلی نداریم و معتقدیم این  استان باید بهترین تیم ها را داشته باشد اما به نظر می رسد اقدامات اخیر به جای حل مساله پاک کردن صورت مساله باشد. 

وی افزود: با رفتن تیم نفت به انزلی تیم ملوان مطمئنا مشکلات حادتری را پیدا می کند. از سوی دیگر تیم نفت که متعلق به شهر تهران است با آن سابقه و تاریخچه از بین خواهد رفت. تهران برحسب آمار یکی از فقیرترین شهرها در زمینه ورزش است لذا نباید کاری کرد تا تیم نفت که متعلق به جوانان و استعدادهای این شهر است منتقل شود. این اقدام می تواند ضربه ای باشد بر پیکره نحیف ورزش شهر تهران. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر سیاست های غلط گذشته در زمینه  انتقال تیم ها شاهد بودیم که پاس نابود شد و  تیم صبای قم نیز هر فصل بلاتکلیف است لذا چه اصراری است که باز هم سیاست های شکست خورده قبل را تست کنیم. درخواست من از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این است که موضوع را جمع کنند. تیم نفت تا همین الان با از دست دادن نفرات اصلی خود دچار مشکلاتی شده و حتی اگر در تهران بماند با توجه به این مشکلات شاید سال بعد سقوط کند. به نظر من باید به جای آنکه صورت مساله را پاک کنیم کمک کنیم تا تیم های ضعیف در مناطق مختلف کشور به سطح اول برسند. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور فوتبال می تواند کارکردهای مناسبی داشته باشد لذا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به این ماجرا مسوولان نگاه کنند. 

موسوی در پایان گفت: متاسفانه یکسری از دوستان در شورای شهر پیگیر این هستند که نفت را به استان گیلان منتقل کنند. از این دوستان تقاضا می کنم به احترام جوانان شهر تهران و سابقه تیم نفت اجازه بدهند این تیم در همین شهر به کار خود ادامه دهد.ضمنا مجلس بارها اعلام کرده که دولت نباید تیمداری کند و باشگاه ها به بخش خصوصی واگذار شوند. بار دیگر از دولت می خواهیم در زمینه تیمداری و در بحث مدیریت باشگاه ها دخالتی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: