کد خبر: ۶۶۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۵۶
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: بی‌تجربگی و نداشتن تخصص کافی در ساخت خطوط ریلی و قطار شهری منجر به فسخ قرارداد و اتمام کار با شرکت سابیر شد.
سخنگوی شورای شهر کرج مطرح کرد: خسارتی که شرکت سابیر به متروی کرج وارد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،غفور قاسمپور اظهار کرد: ترافیک درون شهری و برون شهری کرج معضلی است که شهروندان بسیاری را به‌صورت روزانه درگیر خود کرده است.
وی ادامه داد: بدون شک برای کاهش حجم ترافیکی کرج چاره‌ای جز توسعه سیستم حمل و نقل عمومی از جمله مترو وجود ندارد؛ زیرا راه‌اندازی خطوط ریلی و قطار شهری ضمن سهولت‌  تردد و کاهش ترافیک، کاهش آلایندگی‌ها را نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به به تاخیر افتادن راه اندازی برخی خطوط قطار شهری در کرج اضافه کرد: طولانی شدن و تأخیر در بهره‌برداری از خطوط ریلی و قطار شهری خسارات زیانباری از لحاظ مادی و معنوی به شهر وارد کرده است.
این مسئول ابراز کرد: پیشرفت نامناسب پروژه قطار شهری کرج موجب نارضایتی مدیران شهری و استانی و هم‌چنین شهروندان شده است.
وی گفت: شرکت سابیر با عدم رعایت قوانین و موازین ساخت خطوط ریلی، خسارت‌های زیانباری در شهر بر جای گذاشته است.
سخنگوی شورای شهر کرج توضیح داد: بی‌تجربگی و نداشتن تخصص کافی در ساخت خطوط ریلی و قطار شهری منجربه تاخیر دراجرای این پروژه و درنهایت فسخ قرارداد و اتمام کار با شرکت سابیر شد.
وی در پایان گفت: در صدد هستیم با ارائه شرایط بهتر و قوانین مناسب‌تر، پیمانکاری جدید انتخاب کنیم؛ چرا که صلاح شهر در انجام این کار است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: