کد خبر: ۶۶۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۸۹
بندی که در قراردادش با سپاهان نوشته شده و نقش نویدکیا؛
بندی بجا مانده از قرارداد دفاع چپ تیم ملی با سپاهان اذعان دارد که اگر وی به استقلال برود باید حق ترانسفر بدهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،از احسان حاج‌صفی به عنوان نزدیک‌ترین گزینه برای استقلالی‌شدن و خرید بعدی آبی‌ها نام برده می‌شود. اگر پیشنهاد خوب خارجی نرسد که تا امروز همین‌طور بوده، بعید است مشکل جدی بر سر آبی‌پوش شدن این بازیکن ملی‌پوش وجود داشته باشد.

 

اما اخباری از اصفهان به گوش می‌رسد که بر اساس آن احسان آن قدرها هم لقمه راحت‌ و آماده‌ای برای استقلالی‌ها نخواهد بود. زمانی که حاج‌صفی به فرانکفورت در بوندسلیگا دو رفت، باشگاه سپاهان توافق‌نامه‌ای با او امضا کرد که بر اساس آن اگر احسان از تیم آلمانی به باشگاه دیگری رفت، حق ترانسفری به اصفهانی‌ها پرداخت کند.

 

اگر حاج‌صفی بر اساس اخباری که می‌رسد طی روزهای آینده آبی‌پوش شود مساله حق پرداخت ترانسفر به باشگاه سپاهان می‌تواند مشکل‌آفرین و مساله‌ساز باشد.

 

اما ماجرای استقلالی‌شدن این ملی‌پوش اصفهانی، یک شایعه و ماجرای جالب هم دارد. از دیار نصف‌جهان می‌گویند رد پای کاپیتان فصل گذشته سپاهان که رابطه بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با علیرضا منصوریان و حاج‌صفی و مدیربرنامه‌هایش دارد در استقلالی‌شدن احسان دیده می‌شود!

 

شنیده می‌شود محرم نویدکیا که در نیم‌فصل برای استقلالی‌شدن برادرش رسول هم بی‌میل نبود، با توجه به این که قبلا با محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های حاج‌صفی کار کرده و رابطه خوبی با او دارد، به رفیق‌اش منصوریان کمک می‌کند و این خرید بزرگ را برای تیمش انجام دهد.

 

البته مشخص نیست این شایعات و اخبار غیررسمی، چقدر صحت دارد و تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: