کد خبر: ۶۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۷۱
چرا منتظری را آبی پوش نمی شود؛
یکی از اعضای کادر فنی استقلال مدعی شد با وجود خریدهایی که این تیم در مرکز میدان داشته نیاز به لژیونر ملی پوش نخواهد داشت.

به گزارش خبرداغ،گفته می‌شود سید مهدی رحمتی مخالف حضور پژمان منتظری در استقلال است و به همین دلیل علیرضا منصوریان هم قید این بازیکن را زده است.

 

اما یکی از اعضای کادر فنی استقلال با رد این مسئله گفت: «رحمتی اصلا دخالتی در خرید بازیکنان جدید ندارد. ما کنعانی‌زادگان، مگویان، حاج‌محمدی، رابسون برزیلی و زکی‌پور را در مرکز میدان داریم. با این حال آقای منصویان است که تصمیم آخر می‌گیرد ضمن این‌که تکلیف پژمان منتظری با باشگاه الاهلی قطر مشخص نیست.»

آخرین خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فقط اس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
بابا این رحمتی بندازیت بیرون دیگه شورشو درآورد بخدا پژمان منتظری خیلی از رحمتی بهتریه رحمتی و قلعه نوعی جفتشون ذانشون یکیه به خاطر همینه با هم لجبازی میکنن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: