کد خبر: ۶۶۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۵۶۵
علي كريمي، ميهمان ناخوانده دعواي كي‌روش و برانكو است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علي كريمي، ميهمان ناخوانده دعواي كي‌روش و برانكو است؛ ميهماني كه خودش به ميل خودش جلو آمده و خيلي هم سفت و سخت طرف سرمربي پرسپوليس را گرفته است.

 

كي‌روش كاري به جادوگر ندارد و سعي مي‌كند روي دم او پا نگذارد، اما كريمي در چند مصاحبه تند و تيز به خوبي نشان داده دلش از دست مربي پرتغالي حسابي پر است.

 

هنوز هيچكس متوجه نشده چرا كريمي قبل از آغاز جام ملتهاي آسيا، به آن شكل ناگهاني اردوي تيم ملي كشورمان را ترك كرد و كي‌روش را روي نيمكت تنها گذاشت.

 

شماره هشت بعد از آن داستان سعي كرد سكوت كند و چيزي در مورد دلايل ناراحتي‌اش به زبان نياورد. همين مساله به شدت به مذاق كي‌روش خوش آمد؛ طوري كه او در ستايش دستيار مستعفي‌اش گفت: «علي انسان خوبي است. او نمي‌خواهد در ظرفي كه در آن غذا خورده، آب دهان بيندازد.»

 

منظور كي‌روش اين بود كه كريمي حرمت دوران كار با او را نگه داشته و عليه وي تنش ايجاد نمي‌كند، اما امروز ظاهرا نظر جادوگر در مورد «ظرف غذا» تغيير كرده و حالا ديگر بلايي باقي نمانده كه او بر سر اين ظرف نياورده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: