کد خبر: ۶۶۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۹۴۰
استقلال برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید دو بازی را در پلی آف انحام بدهد که اولی در خانه و دومی بیرون خانه است
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،طبق برنامه اعلام شده لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2017، استقلال بایستی کارش برای رسیدن به مرحله گروهی را از راند دوم پلی آف استارت بزند. سپس به پلی آف اول برسد و درنهایت یکی از 16 تیم برتر غرب قاره لقب گرفته و در یکی از گروه های 4 گانه قرار بگیرد. البته این برنامه هنوز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نهایی نشده ولی به دلیل حضور دو نماینده امارات در یک چهارم و نبودن هیچ تیمی از ایران، قطعا این رده بندی حفظ می شود. ضمنا با توجه به حضور الجیش در جمع 4 تیم برتر غرب آسیا، اگر امتیازات این کشور از ایران بیشتر شود و آنها پله سوم را هم بگیرند، تغییری در سهمیه 2+2 ایران ایجاد نمی شود.

 

طبق برنامه استقلال اولین بازی اش برای رسیدن به مرحله گروهی را 12 بهمن در آزادی انجام می دهد. حریف استقلال هم یکی از این 7 تیم است؛ صفای لبنان، فانجای عمان، الحداد بحرین، نماینده سوریه، الوحدات اردن، الزورای عراق یا الکویت کویت.

 

اگر استقلال برنده این بازی شود، باید یک مرحله دیگر را در پلی آف بگذراند. آنها این بار 19 بهمن باید بیرون از خانه با یکی از 3 تیم قدرتمند الجیش قطر، التعاون عربستان یا الوحدای امارات بازی کنند.

 

پیش از این استقلال 2 بار سابقه بازی در پلی آف لیگ قهرمانان در یک سال را داشت که درنهایت با رسیدن این تیم به مرحله گروهی همراه شد. آبی ها پلی آف اول را 2 بر صفر با گلهای خسرو حیدری و آرش برهانی از ذوب آهن بردند و سپس 3 بر یک با گلزنی مجدد آرش برهانی، خسرو حیدری و این بار گوران یرکوویچ الاتفاق عربستان را شکست دادند و به مرحله گروهی رسیدند. این دو بازی در یک سال بود و هر دو در ورزشگاه آزادی برگزار شد. استقلال آن سال از گروهش هم در لیگ قهرمانان صعود کرد ولی در اولین بازی حذفی در فولادشهر با 2 گل به سپاهان باخت و حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: