کد خبر: ۶۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۸۰۷
ستاره استقلال درباره اینکه آیا به جمع آبی ها باز می گردد یا خیر گفت: «به زودی همه چیز مشخص خواهد شد. اجازه بدهید تکلیفم مشخص شود.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اميد ابراهيمي در استقلال مي‌ماند يا خير؟ اين پرسشي است كه هنوز پاسخ آن مشخص نيست! عليرضا منصوريان از مسئولان تيمش خواسته هر طور شده شرايط تمديد قرارداد ابراهيمي را فراهم كنند.

 

ابراهیمی حالا به ستاره اصلی نقل و انتقالات برای منصوریان و مسئولان تیم آبی پوش پایتخت تبدیل شده است. وی كه در تمرينات استقلال شركت نمي‌كند، ديروز در كلينيك تخصصي استقلال حاضر شد، البته اين اتفاق بدان معنا نبود كه او آسيب‌ديدگي دارد. ابراهيمي براي اينكه از شرايط جسماني ايده‌آل فاصله نگيرد، به انجام تمرينات سرعتي و قدرتي پرداخت.

 

او درباره ادامه حضورش در استقلال گفت: «به زودي همه چيز مشخص خواهد شد. اجازه بدهيد تكليفم مشخص شود، بعد حرف مي‌زنم. فعلاً تصميم گرفته‌ام سكوت كنم.»

 

بنابرگفته یک منبع آگاه ابراهیمی به توصیه مدیربرنامه هایش که در لیگ قطر فعال است 48 ساعت از استقلالی ها مهلت گرفته است.

 

ظاهرا ابراهیمی امیدوار است پس از تغییر و تحول در باشگاه العربی قطر و تغییر مدیرت بتواند به این باشگاه برود و به همین خاطر هنوز تمدید نکرده است.

 

به نظر می رسد بعد از اینکه پرسپولیسی ها موفق شدند مهدی طارمی را با کمک حسین هدایتی سرخپوش نگه دارند حالا استقلال به دنبال این است که ستاره فصل گذشته خود را در تیمش حفظ کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: