کد خبر: ۶۶۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۴
پرسپولیسی‌ها پیشنهاد نهایی‌شان را به آقای گل لیگ برتر داده‌اند و حالا منتظر تصمیم طارمی و مدیر برنامه‌هایش هستند.
پیشنهاد آخر پرسپولیس به طارمی: سقف قرارداد + تضمینبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مذاکرات طارمی و پرسپولیس برای ادامه همکاری در فصل آینده، تا این هفته شکل جدی پیدا نکرده بود. تا همین چند روز قبل، رفتن طارمی از لیگ برتر قطعی به نظر می‌رسید اما ناگهان انتقال او به اسپانیا و یونان کنسل شد تا هدایتی در مراسم افطاری، به او پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را مطرح کند. پیشنهاد هدایتی توسط پروین و بعضی از بزرگترهای پرسپولیس تکرار شد و حالا، باشگاه به صورت مستقیم با مدیربرنامه‌های طارمی صحبت کرده است.

 

پرسپولیسی‌ها به طارمی اعلام کرده‌اند سقف قرارداد این فصل تیم که وحید امیری بسته را به او می‌هند. قرارداد امیری در رسانه‌های مختلف، بین یک میلیارد و 200 تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان گمانه‌زنی شده است. البته در این قرارداد، پاداش‌های قابل توجهی برای آقای گلی طارمی یا قهرمانی سرخپوشان در نظر گرفته شده که می‌تواند دریافتی او را با افزایش زیادی روبرو کند.

 

مدیران باشگاه درخواست پیش پرداخت پنجاه درصدی طارمی را هم رد کرده‌اند اما در عوض، حسین هدایتی حاضر شده به طارمی برای دریافت تمام و کمال دستمزدش تضمین دهد و مبلغ قرارداد او را تامین کند. فصل پیش طارمی رهبر اعتصاب مالی بازیکنان بود و همین موضوع، حاشیه‌های زیادی برایش درست کرد. طارمی نمی‌خواهد امسال هم بخاطر دریافت نکردن مطالبات مجبور به اعتصاب و تکرار ماجراهای فصل قبل شود.

 

پیشنهاد پرسپولیس یعنی سقف قرارداد، بعلاوه پاداش و تضمین پرداخت توسط هدایتی، به طارمی داده شده و در صورت توافق اولیه، طارمی فردا یا پس فردا رسما با مسئولان باشگاه پای میز مذاکره می‌نشیند. در دفتر باشگاه، که طارمی اوایل فصل نقل و انتقالات فکرش را هم نمی‌کرد دوباره به آنجا برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: