کد خبر: ۶۶۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۴۶۸
به صورت توافقی جدا شدم؛
هافبک پیشین استقلال گفت: «از هواداران استقلال که در مدت حضورم در این تیم حامی من بودند تشکر می کنم.»
هافبک مازاد استقلال: از ذوب آهن، گسترش فولاد و پدیده پیشنهاد دارم
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمدرضا خرسندنیا درباره فسخ قراردادش با استقلال اظهار داشت: «بعد از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشتم امروز به صورت توافقی از استقلال جدا شدم. به هر حال جدایی من از استقلال از چند هفته قبل مشخص بود اما فقط باید به توافق می رسیدیم که امروز این اتفاق رخ داد و من برگه فسخ قراردادم را دریافت کردم.»

 

وی درباره آینده اش عنوان کرد: «من از سه تیم ذوب آهن، گسترش فولاد و پدیده پیشنهاد دارم و سعی می کنم خیلی زود تیم آینده ام را مشخص کنم. در چند روز آینده با این تیم ها مذاکراتم را انجام می دهم و هر کدام شرایط بهتری داشت سعی می کنم به آنجا بروم.»

 

هافبک پیشین استقلال در پایان گفت: «از هواداران استقلال که در مدت حضورم در این تیم حامی من بودند تشکر می کنم. روزهای خوبی را در کنار آنها سپری کردم. فعلا نمی خواهم بیشتر از این صحبت کنم و تمرکزم روی انتخاب تیم آینده ام است. شاید به زودی حرف هایی را راجع به گذشته داشته باشم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: