کد خبر: ۶۶۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۵۱۹
نیمی از قرارداد اومانیا، بنگستون و ماریچ پرداخت نشده؛
باشگاه پرسپولیس مبلغ سنگینی را به بازیکنان خارجی فصل پیش خود بدهکار است.
بدهی سنگین پرسپولیس به 3 بازیکنش
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس نزدیک نیمی از قرداد‌های 3 بازیکن خارجی فصل قبل خود را به آنها بدهکار است و در این بین مایکل اومانیا که طلب بیشتری از پرسپولیسی‌ها دارد از طریق فیفا در حال پیگیری مطالبات خود است.

 

مدیربرنامه‌های کاستاریکایی مایکل اومانیا با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شده و باید دید واکنش مسئولان است باشگاه در قبال این قضیه چه خواهد بود.

 

اومانیا فصل گذشته هم همین کار را انجام داد و طلبش از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرد و این کار را باز هم از طریق مدیربرنامه‌های کاستاریکایی خود انجام داده است.

 

شرایط جری بنگستون و لوکا ماریچ متفاوت است. بنگستون همچنان منتظر است تا باشگاه پرسپولیس با او تسویه حساب کند و ماریچ نیز فقط در صورت گرفتن مطالباتش حاضر به عقد قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: