کد خبر: ۶۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۹۴
:red_circle:نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی: عضویت یک نماینده اهل سنت در هیأت رئیسه را موجب همدلی بیشتر دانست/ قوانین انتخابات نیازمند اصلاحات استمحمد باقر ذاكري نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرام خود نوشت: عضویت یک هموطن اهل سنت برای اولین بار در هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری و خوشحالی شخصیتهای اهل سنت از این اقدام را در پی داشت و نشانگر و پیام آور آنست که یک کار ساده و بدون هزینه چقدر فایده دارد.
به گزارش خبرداغ، نماینده سابق مردم شهرهای قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امید آنکه با بهره گیری از عقل که عین آموزه های دینی است بتوانیم موجبات یکپارچگی و همدلی هرچه بیشتربین تمامی اقوام و آحاد جامعه ایرانی را فراهم آوریم تا الگویی برای دیگران باشیم.
:
حجه الاسلام ذاکری در رابطه با فعالیت های دوباره رئیس جمهور سابق با رنگ بوی انتخابات 96 گفت: آقای احمدی نژاد اگر نمیداند دوباره رئیس جمهور نمیشود معلوم میشود رجل سیاسی نیست و اگر میداند باید دید چه اهداف دیگری را از مطرح شدن خود دنبال می کند.
نماینده اصلاح طلب سابق مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: حال که بحمد الله مسئولین وزارت کشور به معیوب بودن قوانین انتخاباتی پی برده اند ومقام رهبری هم بعد انتخابات دوره دهم بآن اشاره ای داشتند پس درنگ و این دست و آن دست کردن برای اصلاح از طریق طرح و یا لایحه چه توجیهی دارد امید است اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اولویت قرارگرفته ونهایی گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: