کد خبر: ۶۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۸۱۱
رامین رضاییان:
رامین رضاییان که در تمرینات پرسپولیس حضور نیافته عدم توافق خود با مسوولان این باشگاه را دلیل آن عنوان کرده است.
هنوز با مسوولان باشگاه به توافق نرسیدم/ آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس علیرغم لغو اردوی تیم ملی در ارمنستان امروز نیز در تمرین این تیم حضور نیافته است و به سوال بزرگ این تیم تبدیل شده است. رامین رضاییان در گفتگو با میزان در این باره پاسخ داده است: هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده‌ام و در صورت توافق مجدد با تیم محبوبم دوباره در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و در خدمت هواداران پر شمار تیم و کادر فنی هستم.


رضاییان در مورد شرکت نکردنش در تمرینات پرسپولیس اضافه کرد: در حال حاضر درگیر مسائل خانوادگی هستم و در تهران نیستم.


مدافع راست تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی است که با پیراهن پرسپولیس برای موفقیت این تیم توپ بزند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم شرایط طوری محقق شود که پرسپولیس در فصل پیش رو بهترین نتایج را کسب کند و با قهرمانی در فصل آینده دل هوادارن پر شمار این تیم را شاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
رضاییان عاشق پرسپولیس وطرفداران بیشمارش هست وهیچوقت پرسپولیس رابخاطر پول بیشترترک نخواهدکرد اومانند کنعانی چندچهره و کاوه رضایی بی معرفت وفرشیدباقری پولکی نیست که پیراهن محبوب پرسپولیس را باپول عوض نماید درود برشرفش انشااله گرفتاریش رفع گردد ازخدای متعال مسیلت مینماییم به مادرعزیز ایشان شفای عاجل عنایت فرماید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: