کد خبر: ۶۶۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۱
مسئولان باشگاه سایپا هنوز زمین محل برگزاری مسابقات شان را به صورت کتبی به سازمان لیگ معرفی نکردند.
سایپا زمین تیم ملی را می خواهد/پیکان در شهر قدس بازی می کند
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،  با توجه به مشکلات قطع برق در ورزشگاه دستگردی که فصل گذشته در خلال برگزاری چند دیدار از مسابقات تیم سایپا رخ داد مسئولان این باشگاه همچنان خواستار برگزاری رقابت های تیم شان در این ورزشگاه هستند. 

براساس این گزارش سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این باره به کاپ گفت: هنوز نامه کتبی به عنوان معرفی محل برگزاری مسابقات از طرف باشگاه سایپا به سازمان لیگ نرسیده است. قطعا در این صورت شرایط را بررسی و به آن پاسخ می دهیم. ضمن اینکه مشکل قطعی برق ورزشگاه دستگردی که سال گذشته اتفاق افتاد رفع شده و مسئولان این ورزشگاه مشکلات را برطرف کردند. 

وی در این باره اضافه کرد: البته زمین دستگردی محل برگزاری تمرینات تیم ملی است و ظاهرا قرارداد آن بین فدراسیون و مسئولان این ورزشگاه منعقد شده که در این صورت باید دید قرارداد فدراسیون با مسئولان دستگردی تا چه زمانی است.

بر این اساس تیم پیکان که به تازگی به لیگ برتر راه یافته زمین شهر قدس واقع در قلعه حسن خان را به عنوان محل برگزاری مسابقات تیمش به سازمان لیگ معرفی کرده است. دیدارهای این تیم در فصل آینده در این مکان برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: