کد خبر: ۶۶۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۶۰۰
جرات داشته باش و اسم بیاور؛
دعوای پنهان سرمربی پرسپولیس و همتایش در تیم ملی بالاخره سر باز کرد و پس از مصاحبه پروفسور کروات، مرد پرتغالی هم از خجالت وی در آمد!
جادوگر پشت پروفسور درآمد؛ طغیان علی کریمی علیه کی روش
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  پس از آن که برانکو ایوانکوویچ به عدم حضور بازیکنانش در تمرینات پرسپولیس به دستور کارلوس کی روش اعتراض و عنوان کرد سرمربی تیم ملی وارد بازی خطرناکی شده است مرد پرتغالی برای پاسخ دادن به وی سنگ تمام گذاشت.

 

کی روش که یکی دو روز با ممانعت مسئولان فدراسیون مجبور به سکوت شده بود، بالاخره روز گذشته برانکو را رهبر مخالفان خودش خواند تا به همه اعلام کند دعوای او و سرمربی پرسپولیس وارد فازجدیدی شده است.

 

برانکو اما ترجیح داد جواب سرمربی تیم ملی را مودبانه تر بدهد و بگوید تربیت خانوادگی اش اجازه نمی دهد مثل کی روش مصاحبه کند و...

 

نکته جالب این وسط اما تیم کشی دوطرف است. کی روش که حمایت ملی پوشان و یک تیم رسانه ای قوی را پشت خودش می بیند، با علیرضا منصوریان هم در یک طرف مرز قرار گرفته تا علی کریمی و امیر قلعه نویی هم در آن سوی میدان پشت سر برانکو باشند.

 

کریمی که سابقه همکاری با هر دو مربی را دارد طرف سرمربی سرخ ها را گرفت و حق را به او داد. جادوگر جواب صحبت های کی روش را اینگونه داد: «آقای کی روش به جای گرگ و مار و عقرب و رتیل، جرات داشته باش و اسم بیاور. با رویا پردازی هایی که می کنی سرت گیج می رود.»

 

در همین راستا شنیدیم کریمی که کنار رفتنش از نیمکت تیم ملی همچنان مبهم و مشکوک مانده، قصد دارد در آینده ای نزدیک مصاحبه ای توفانی علیه کی روش انجام داده و دست به افشاگری عجیب و غریبی بزند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: