کد خبر: ۶۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۹۷۹
هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات اتهام بزرگی را به استقلال زده اند.
اتهام بزرگ پرسپولیسی ها به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، در حالی که تاکنون استقلال توانسته در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کند و هر 6 سهمیه خود را با بازیکنان سطح بالای لیگ برتر پر کند، برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند یک نفر در تیم ملی هست که بازیکنان ملی پوش و تراز اول را به سمت استقلال روانه می کند.

این موضوع وقتی به نحوه قرارداد بستن کنعانی زادگان و کاوه رضایی توجه می کنیم، رنگ و بوی جدی تری می گیرد چون این 2 بازیکن به شکل عجیبی از پرسپولیس به سمت استقلال تغییر مسیر دادند. از سویی اختلاف و دعوای برانکو و کی روش و سکوت منصوریان باعث شده تا این شائبه به وجود آید که رابطه خوب بین سرمربی استقلال و کی روش شاید بازیکنان را به سمت استقلال روانه می کند. باید دید در اولین لیست تیم ملی بعد از نقل و انتقالات چند بازیکن از استقلال در لیست کارلوس کی روش هستند تا پاسخ این اتهامات را بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: