کد خبر: ۶۶۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۶۰۱
اگر به آمار حیدری در 7 فصل حضورش در استقلال نگاه کنیم، آبی‌ها می‌توانند روی فصلی 6 پاس گل او حساب کنند.

آمار حیدری در استقلال: فصلی 6 پاس گلبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،خسرو حیدری درحالیکه یک فصل از قراردادش با استقلال باقی مانده بود، آن را برای 3 فصل دیگر هم تمدید کرد. این یعنی او تا 37 سالگی استقلال را همراهی می کند. اگر به آمار او در 7 فصل حضورش در استقلال نگاه کنیم، آبی ها می توانند روی فصلی 6 پاس گل او حساب کنند. حیدری با پیراهن استقلال در لیگ برتر، 42 پاس گل داده و 3 بار هم گل زده است.

 

 

لیگ هشتم

برای اولین بار پیراهن استقلال را پوشید و جانشین محمد نوازی شد. حیدری در این فصل، یک گل به فجرسپاسی زد و 7 پاس گل هم داد.

 

لیگ نهم

بهترین دوران حیدری در استقلال زیرنظر مرفاوی رقم خورد. او در سیستم ویژه مرفاوی دیگر پیستون راست نبود و به همین دلیل در این فصل 13 پاس گل داد.

 

لیگ یازدهم

بعد از یک فصل دوری و حضور در سپاهان و قهرمان شدن با این تیم، حیدری به استقلال برگشت. او در این فصل اما آمار خوبی نداشت و تنها 3 پاس گل داد.

 

لیگ دوازدهم

30 بار برای استقلال قلعه نویی بازی کرد، یک گل 3 امتیازی زد (برابر سپاهان در اصفهان که اولین برد استقلال در فولادشهر در تاریخ لیگ برتر برابر این تیم بود) و 4 پاس گل داد و درنهایت قهرمان هم شد.

 

لیگ سیزدهم

به دلیل مصدومیت چندان بازی نکرد. حیدری در 18 بازی برای استقلال در لیگ برتر، گل نزد ولی 4 پاس گل داد.

 

لیگ چهاردهم

24 بازی در لیگ برتر کرد، یک گل زد (به مهدی رحمتی که درون دروازه پیکان ایستاده بود) و 5 پاس گل داد.

 

لیگ پانزدهم

مثل دو سال قبل کم بازی کرد و تنها در 18 بازی به میدان رفت اما در همین تعداد بازی هم 6 پاس گل داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: