کد خبر: ۶۶۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
تعداد بازدید: ۴۷۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد قرارداد اکران ۲ فیلم سینمایی «من» و «دختر» بسته شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد قرارداد اکران ۲ فیلم سینمایی «من» و «دختر» بسته شد.

به زودی؛ اکران فیلم‌های من و دختر

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه این شورا گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد اکران دو فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی در گروه سینمایی استقلال بعد از اکران فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه سینمایی ماندانا بعد از فیلم «ننه نقلی» بسته شد.

وی تاکید کرد: فروش فیلم های روی پرده طی یک هفته گذشته بالا بود به همین دلیل هیچ فیلمی از سینماها حذف نمی شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان با اشاره به مساله توقیف «آااادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان گفت: مشکل این فیلم سینمایی توسط کانون کارگردانان، شورای عالی تهیه کنندگان و تعدادی از سینماگران در حال بررسی است و ما نیز در انتظار نتیجه تلاش های آنها هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: