کد خبر: ۶۶۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۴۱۸
یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تعیین اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون را منوط به انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) مجلس عنوان کرد.
انتخاب هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 بعد از انتخاب رئیس در جلسه علنی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بهرام پارسایی اظهار کرد: در حال حاضر ۸ عضو ثابت کمیسیون اصل ۹۰ تعیین شده‌اند و به موجب آیین نامه داخلی مجلس باید از هر کمیسیون تخصصی نیز یک نفر به عنوان عضو غیرثابت کمیسیون اصل ۹۰ معرفی شود تا در جلسات مرتبط شرکت کند.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ باید ابتدا پرونده های قبلی که هیچ اقدامی درباره آن‌ها صورت نگرفته را مورد بررسی قرار دهد و آن‌ها را اولویت بندی کند و سپس به شکایات و پرونده‌های جدید رسیدگی کند.

 داود محمدی و فرهاد تجری  از سوی هیات رئیسه مجلس به عنوان گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ معرفی شده‌اند و نمایندگان در صحن علنی  در این باره اعلام نظر خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: