کد خبر: ۶۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۴۵۹
صبح امروز انجام شد؛
معاون اول رئیس جمهور برای سومین بار در طول سه سال اخیر از پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.
بازدید جهانگیری از پروژه آزادراه تهران- شمال
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز برای سومین بار در طول سه سال اخیر از پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.

او در جریان بازدید امروز خود از نزدیک در جریان پیشرفت‌های فاز اول این پروژه قرار گرفت و در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و رئیس بنیاد مستضعفین و تعدادی از کارفرمایان این پروژه موانع پیش روی پیشرفت آزادراه تهران- شمال را مورد بررسی قرار داد.

احداث پروژه آزادراه تهران- شمال در چهار فاز مختلف از سال ۷۶ آغاز به کار کرده است. فاز چهارم این پروژه حدفاصل مرزن‌آباد تا چالوس مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و عملیات اجرایی فازهای اول و دوم این پروژه در دست انجام است.

تاکنون فاز اول این پروژه بیش از ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود که بهار سال آینده این بخش از آزادراه تهران- شمال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

فاز دوم پروژه آزادراه تهران- شمال ۲۲ کیلومتر طول دارد که از ویژگی‌های برجسته آن احداث بزرگ‌ترین تونل راهی کشور به طول ۶ هزارو ۴۰۰ متر است.

جهانگیری پیش از این در زمستان سال ۹۳ و پاییز سال ۹۴ نیز از پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: