کد خبر: ۶۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
تعداد بازدید: ۸۶۲۴
عکس لو رفته از کاوه رضایی قبل از رفتن به استقلال نشان می دهد وی طرفدار پرسپولیس بوده است!
به گزارش خبرداغ به قنل از باشگاه خبرنگاران جوان: کاوه رضایی مهاجم فصل گذشته تیم ذوب‌آهن سرانجام قرارداد خود را با استقلال امضا کرد. این خبری است که سایت رسمی باشگاه استقلال آن را منتشر کرده است. تصویر زیر عکس لو رفته از کاوه رضایی نشان می دهد وی طرفدار پرسپولیس بوده است!


عکس لو رفته از کاوه رضایی قبل از رفتن به استقلال

گفتنی است؛ رضایی که در هفته گذشته مذاکرات مفصلی با باشگاه پرسپولیس داشت، پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات از دیروز به سمت استقلال تغییر جهت داد و بعد از مذاکرات نهایی سرانجام پیراهن آبی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابیدل
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
1
3
اقایان لطفا اول مطمئن بشید بعد تیتر بزنید که بعدا شرمندگیش براتون نمونه.این کاه رضایی نیست و اصل عکس توی فضای مجازی‌ مخصوصا اینستاگرام موجوده.اونایی که کاوعه رضایی رو میشناسن میدونن که از بچگی استقلالی بوده.شاهد این ادعا هم محسن مسلمانه که توی مقطعی که میخواست بیاد استقلال توی اینستاگرامش‌نوشته بود من دارم میرم استقلال امیدوارم کاوه رضایی ام بیاد تا جمع استقلالی های تیم امید کامل بشه
ابیدل
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
1
2
اقایان لطفا اول مطمئن بشید بعد تیتر بزنید که بعدا شرمندگیش براتون نمونه.این کاه رضایی نیست و اصل عکس توی فضای مجازی‌ مخصوصا اینستاگرام موجوده.اونایی که کاوعه رضایی رو میشناسن میدونن که از بچگی استقلالی بوده.شاهد این ادعا هم محسن مسلمانه که توی مقطعی که میخواست بیاد استقلال توی اینستاگرامش‌نوشته بود من دارم میرم استقلال امیدوارم کاوه رضایی ام بیاد تا جمع استقلالی های تیم امید کامل بشه. تصویر کامل کسی‌که توی عکس‌نشون دادید توی بیشتر سایت های خبری هم هست.از جمله تی نیوز
آنتی لونگ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
1
اولا به گفته دوستمان این کاوه نیست. دوما آخه لونگ بوسیدن داره
خخخخخخخخخخخخخخخخ
کاوه رضایی کرده و غیرت داره.. کرد یعنی تعصب
اوفتاااااااااااااد
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
دوستان هرکسی فکرداره می فهمه که تصویرداره دادمیزنه من کاوه رضایی نیستم وپرسپولیسیابهتره بازیکنای خودشونونگاه کنن که اکثرشون ازبچگی استقلالی بودن..آبی بودن لیاقت می خوادکه بعضیاندارن.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: