کد خبر: ۶۶۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۳۵۳
سامان نریمان جهان به دلیل پیشنهاد پایین تیم اتریشی و همچنین بند موجود در قراردادش با گسترش فولاد قید حضور در اتریش را زد.
نریمان جهان لژیونر نشد/دلیل؛ پیشنهاد کم تیم اتریشی و بند گسترش فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، سامان نریمان جهان هافبک فصل گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که چند روزی در اتریش و در تمرینات تیم ولفسبورگر شرکت کرده بود و به نوعی در این تیم تست داد مورد تایید کادر فنی این تیم اتریشی قرار گرفت و آنها خواهان بستن قرارداد با این بازیکن کوتاه قامت شدند. اما مبلغ پیشنهادی باشگاه اتریشی به نریمان جهان بسیار کم و ناچیز بود.

از طرفی نریمان جهان با گسترش فولاد دوسال دیگر قرارداد دارد و طبق بندی که در قرارداد او وجود دارد اگر بخواهد در باشگاه اروپایی به فوتبالش ادامه دهد باید 40 درصد از قراردادش را به باشگاه گسترش فولاد بدهد. با این اوصاف و با توجه به مبلغ پایین پیشنهادی تیم اتریشی دیگر پول چندانی برای خود نریمان جهان باقی نمی ماند. به همین دلیل او تصمیم گرفت پیشنهاد تیم اتریشی را قبول نکند و به ایران برگردد.

با این حال به نظر می رسد نریمان جهان در گسترش فولاد دیگر به فوتبالش ادامه ندهد و علاقه رسول خطیبی به این بازیکن به احتمال فراوان او را فصل آینده به طرف تیم ماشین سازی خواهد کشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: