کد خبر: ۶۶۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۳۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد:مطمئن هستم که با اضافه شدن هادی محمدی به محسن بنگر و خالد شفیعی و بازیکنان جوان مان نگرانی خاصی برای خط دفاعی وجود نخواهد داشت.
آجرلو:رقم رضایت نامه سانتوس بالاست/محمدی دو سال کنار ماستبه گزارش خبرداغ به نقل از  کاپ،مصطفی آجرلو با اعلام رسمی خبر پیوستن هادی محمدی به تراکتورسازی گفت:در این مدت متوجه شدم که هواداران عزیز نگران خط دفاعی هستند.... بسیاری از من خواستند که زمینه جذب سلیو دوسانتوس را فراهم کنم.

وی ادامه داد:من به همراه همکارانم برای جذب این بازیکن رایزنی های فراوانی انجام دادیم اما متاسفانه رقم رضایت نامه ایشان بسیار بالاست و ما تا کنون نتوانستیم زمینه انتقالش را فراهم کنیم..... اما خبر خوش برای هواداران انتقال هادی محمدی عزیز به تراکتور است.... او برای خدمت سربازی تا دو سال در کنار ما خواهد بود.

آجرلو افزود:من مطمئن هستم که با اضافه شدن هادی محمدی به محسن بنگر و خالد شفیعی و بازیکنان جوان مان نگرانی خاصی برای خط دفاعی وجود نخواهد داشت..هادی بهترین بازی های خود را برای تراکتور انجام خواهد داد و مطمئنا موجب رضایت شما هواداران خواهد شد.... ممنون از نظرات و حمایت های شما. شما بهترین هستی


آجرلو:رقم رضایت نامه سانتوس بالاست/محمدی دو سال کنار ماست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: