کد خبر: ۶۶۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۵۸۱
خوردبین:
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان هر وقت تمرینات تیم ملی شروع شد در اختیار آنها باشند و سپس دوباره به باشگاه برگردند.
طاهری من را نخواهد از پرسپولیس می رومبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمود خوردبین اظهار داشت: پنجشنبه صبح و بعداز ظهر تمرین کردیم. امروز هم تست پزشکی داشتیم. امروز هم تمرینات مان را پیگیری می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: به احتمال فراوان روز ششم تیرماه به اردو می رویم. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره بازیکنان ملی پوش این تیم خاطرنشان کرد: تیم ملی ارجحیت دارد اما باشگاه هم به بازیکنانش احتیاج دارد. به نظرم تا زمانی که تمرینات تیم ملی شروع نشده بازیکنان به باشگاه بیایند و تمرین کنند. هر وقت تمرینات تیم ملی شروع شد در اختیار آنها باشند و سپس دوباره به باشگاه برگردند. باید در این باره تعاملات لازم انجام شود. 

 

وی همچنین اذعان داشت: دوستانی که در روزنامه گفتند من استعفا دادم بیایند و مدرک رو کنند. من از طریق قانونی پیگیری خواهم کرد. باشگاه مدیر عامل دارد. اگر خواستند می مانم و اگر هم نخواستند می روم. آقای طاهری مهم است. بقیه در این باره اهمیتی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: