کد خبر: ۶۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
کی روش با احساس میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند / او نباید گروکشی بازیکن بکند؛
مخالفت رسمی برانکو برای شرکت ملی پوشانش در اردوی تیم ملی اعلام شد.
جدال برانکو و کی روش علنی شد؛ پرسپولیسی ها را به تیم ملی نمی دهم
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه بازدید از ایفمارک اظهار داشت: «این اولین گروه بازیکنانی است که تست پزشکی انجام می‌دهند. طبیعی است که سلامت بازیکنان اهمیت دارد و خدای ناکرده اگر مشکلی باشد پیشگیری شود. خوشحال هستم و به فدراسیون و سازمان لیگ تبریک می‌گویم خیلی خوب است که تست‌ها را اجباری کردند.»

 

وی که در نخستین نشست خبری اش درباره بازیکنان ملی پوش این تیم گفته بود باید در اردوی تمرینی پرسپولیس شرکت کنند، عنوان کرد: «باز هم تکرار می کنم که نمی گذارم بازیکنان تیمم به اردوی تیم ملی بروند چون از آنها خواسته بودم در تمرینات شرکت کنند.»

 

سرمربی تیم پرسپولیس پیش از این عنوان کرده بود بازیکنان ملی پوشش باید در تمرینات گروهی تیم خودشان حضور داشته باشند ولی کارلوس کی روش از آنها خواسته بود که حتما تا قبل از اردوی بعدی تیم ملی استراحت کنند.

 

برانکو در مورد ملی‌پوشان و اینکه آنها در این مرکز حاضر نشده‌اند، خاطرنشان کرد: «من واقعا از کی‌روش مأیوس شدم. او باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه بدهد نه اینکه در خصوص بازیکن گروکشی کند. شما اگر بخواهید منطقی به موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که بازیکن بدون تست دادن نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند و اجازه حضور در لیگ را نخواهد داشت.»

 

وی افزود: «برای من این اتفاق کمی عجیب بود و اگر واقعیت داشته باشد که یک مربی تیم ملی در مورد تست دادن بازیکنان اینگونه رفتار کند برایم عجیب است. کی‌روش وارد بازی‌های خطرناک شده و در خصوص بازیکنان گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از لیگ بیفتد و چه تیمی قهرمان شود. او مربی تیم ملی ایران است و تیم ملی برای او نیست و با احساس‌های میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند.»

 

برانکو درباره اینکه بازیکنان را به تیم ملی می دهد یا خیر، عنوان کرد: «من چیزی که از طرف خودم می توانم بگویم اجازه نخواهم داد که بازیکنانم به اردوی تیم ملی بروند. آنها بازیکن پرسپولیس هستند. آنها از باشگاه پول می گیرند و قرارداد دارند. الان هم باشگاه تصمیم خواهد گرفت که چه رویه ای را در پیش می گیریم. اگر الان بازیکنان نیامدند آنها مقصر هستند چون باید به وظیفه حرفه ای شان عمل کنند. این ما هستیم که برای آنها تعیین کنیم که چه زمانی کار کنند و چگونه رفتار کنند. بقیه موارد که برای تیم ملی است برای روزهای فیفا است. آن موقع است که افتخار بازیکنان و باشگاه ماست که ملی پوشان به اردوی تیم ملی بروند.»

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سورپرایزی برای هواداران در نقل و انتقالات پرسپولیس دارد عنوان کرد: «ما هنوز در فاز تشکیل تیم هستیم. واضح است که انتظار هواداران پرشور پرسپولیس بسیار بالاست و ما هم به این موضوع واقف هستیم. طبیعی است که تلاش کنیم بهترین تیم را تشکیل دهیم. امسال جاه طلبی ما بالاست. هم در لیگ هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال موفقیت خواهیم بود.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت کاوه رضایی گفت: «همان طور که عرض کردم ما در فاز تشکیل تیم قرار داریم. برخی موارد را می توانیم انجام دهیم و برخی هم از عهده ما خارج است. در حال حاضر در فاز آماده سازی هستیم. سعی می کنیم بهترین تصمیمات را برای باشگاه و هواداران بگیریم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که خودتان هم امروز تست می دهید، افزود: «خیر من امروز تست نمی دهم. من در کنار شما خبرنگاران گرمم نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: