کد خبر: ۶۶۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۳۹۶
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وضعیت گرد و غبار، از عدم تعطیلی ادارات و ارگان‌های استان در روز شنبه خبر داد.
گرد و غبار خوزستان ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، هاشم بالدی  اظهار کرد: بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی، امروز توده گرد و خاک از استان خوزستان خارج خواهد شد و غلظت خاک کاهش خواهد یافت ولی از آنجا که نوع خاک گرد و غبار روزهای گذشته از نوع ریزدانه بوده و اندازه ذرات آن در حد 2 میکرون است، میزان ماندگاری آن در جو زیاد است.

وی افزود: بنابراین پیش‌بینی می‌شود که امروز نیز گرد و خاک را در استان داشته باشیم و بر این اساس توصیه می‌شود که سالمندان، خردسالان و بیماران دارای مشکلات تنفسی از رفت و آمد در خارج از منزل خودداری کرده و افرادی که جهت انجام کارهای ضروری از خانه خارج می‌شوند، از ماسک استفاده کنند.

بالدی گفت: با توجه به این‌که غلظت گرد و خاک امروز نسبت به دو روز گذشته رو به کاهش است، تعطیلی ادارات و ارگان‌ها را در استان اعلام نکردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: