کد خبر: ۶۶۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۴۵۷
سرمربی اوکراین می‌گوید تیمش ایرلندشمالی را در این دیدار دست کم گرفت و همین عامل باخت زردپوشان در این دیدار بود.
فومنکو: ایرلندشمالی را دست کم گرفتیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، ایرلندشمالی توانست با 2 گل اوکراین را در دومین دیدار خود در یورو 2016 کست دهد و اولین 3 امتیاز تاریخ خود را در این رقابت ها به دست بلیاورد و اوکراین با قبول شکست در این دیدار از یورو حذف شد.

میخایلو فومنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین در نشست خبری خود گفت: در ابتدا باید موقعیت های گلزنی بیشتری بر روی دروازه حریف خلق می کردیم  و در گام دوم باید آن ها را گل می کردیم. فوتبال استفاده کردن از موقعیت ها و نقاط ضعف و قدرت حریف است. به نطر ایرلند شمالی در بازی با ما تمام کارت هایش را رو کرد و بازی خوبی به نمایش گذاشت.

او در ادامه گفت: اصلا از شیوه بازی حریف تعجب نکردم. آنها از 16 گلی که در انتخابی به ثمر رساندند، 9 گل را روی شروع مجدد وارد دروزاه حریفانشان کرده بودند و در این دیدار نیز با وجود آنکه هشدار داده بودم، بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت جلوگیری کنند. به حریف اجازه دادیم تا سبک فوتبالی خودش را به نمایش بگذارد و همین دلیل باخت ما بود. فکر می‌کنم بازیکنانم ایرلندشمالی رادست کم گرفتند و همین عاملی بود که بازنده زمین را ترک کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: