کد خبر: ۶۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۶۳۰
دو فیلم جدید اکران ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. «یتیم خانه ایران» پاییز اکران می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دو فیلم جدید اکران ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. «یتیم خانه ایران» پاییز اکران می شود.

علی سرتیپی تهیه‌کننده و رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما گفت: استقبال از دو فیلم «بارکد» و «ایستاده در غبار» که با شروع ماه مبارک رمضان اکران شدند٬ از سایر فیلم‌ها بیشتر و مطلوب‌تر بوده و در نتیجه فروش بهتری داشته‌اند.

اعلام زمان اکران «یتیم خانه ایران»

وی افزود: به دلیل اینکه تبلیغات گسترده و زیادی در خصوص طرح ویژه ماه مبارک رمضان صورت نگرفته٬ استقبال از فیلم‌های سینما مثل سال گذشته نیست.

سرتیپی در ادامه اظهار داشت: درست است که استقبال از این طرح مثل ماه رمضان سال ۹۴ نیست اما نمی‌توان گفت این طرح شکست خورده. در مجموع استقبال نسبی از فیلم‌ها شده و همانطور که گفتم از دو فیلم اکران ماه رمضان استقبال بیشتری شده است.

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما در خصوص زمان اکران فیلم «یتیم خانه ایران» بیان کرد: بنا بر تصمیمی که گرفته شد، اکران عمومی این فیلم در فصل پاییز خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: