کد خبر: ۶۶۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۶۱۹
کاپیتان اسبق پرسپولیس که به تراکتورسازی پیوسته گفت: «4 هفته ایران بودم، یک تماس خشک و خالی نگرفتند.»
به گزارش خبرداغ ، محمد نوری تا پیش از قرارداد با تراکتورسازی منتظر تماس برانکو ایوانکوویچ ماند اما وقتی خبری نشد با تبریزی ها به توافق رسید و قرارداد بست.

 

نوری پس از این ماجرا حرف‌های جالبی زده که در ادامه می خوانید:

 

* شنیدیم تا لحظه آخر هم منتظر تماس پرسپولیسی‌ها بودی؟

متأسفانه نه خبری از مسئولان پرسپولیس شد و نه برانکو! هیچ کس از این باشگاه به من زنگ نزد و به همین خاطر به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ مثبت دادم.

 

* از لحن صدایت به نظر می‌رسد از پرسپولیسی‌ها و برانکو دلخور هستی.

- مگر می‌شود از برانکو دلخور نباشم؟ من با وجود آن که هافبک بودم چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیس هستم. 4 هفته‌ای می‌شود به ایران آمده‌ام و کوچک‌ترین تماسی برانکو و باشگاه با من نگرفتند. بارها گفتم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم. البته حتماً بنویسید بابت 5، 6 سال حمایت از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و خودم را مدیون آنها می‌دانم اما رفتار مسئولان باشگاه با من درست نبود.

 

* چه شد که تراکتورسازی را انتخاب کردی؟

- 5 پیشنهاد مختلف داشتم و با مربیان و مدیران آنها صحبت کردم. از آنجایی که به سردار آجورلو و آقای قلعه‌نویی اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای داشتم و با توجه به اینکه می‌دانم تراکتورسازی چه هواداران پرشوری مثل پرسپولیس دارد به این تیم پیوستم.

 

* محسن بنگر هم تراکتوری شده و...

- بله، امسال نفرات خوبی به تراکتورسازی آمدند و اسکلت فصل گذشته هم حفظ شده است. مطمئن باشید ما در لیگ شانزدهم مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود.

 

* در پایان حرف خاصی نداری؟

- از قول من بنویسید روزی به پرسپولیس برمی‌گردم چون هر چه دارم از این تیم است اما از امروز بازیکن تراکتورسازی هستم و تمام تلاش خود را به خرج می‌دهم تا این تیم فصل آینده جام بگیرد.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
کاش لطف میکردی میرفتی پرسپولیس تراکتور نمیومدی.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: