کد خبر: ۶۶۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۹۷۲
احمدی‌نژاد در عین تخریب دولت روحانی سعی می‌کند تا در جهت اعاده سیاسی اقدام و از عملکرد دولت خود دفاع کند و مهمتر از همه یک تسهیل‌گر برای کاهش محبوبیب روحانی و امکان موفقیت رقبای او در انتخابات باشد.
حسن رسولی به حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات خرداد آینده اشاره کرد و گفت: حدس می‌زنم که احمدی‌نژاد در انتخابات 96 یکی از نقش‌آفرینان فعال خواهد بود. البته اینکه آیا این نقش‌آفرینی با عبور از صافی شورای نگهبان مواجه خواهد شد و از این طریق در جایگاه رقیب اصلی روحانی در انتخابات قرار بگیرد مورد بحث و تردید است.

به گزارش آفتاب نیوز این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: احمدی‌نژاد چه ردصلاحیت بشود و چه نشود یکی از نقش‌آفرینان انتخابات 96 خواهد بود که می‌تواند در سرنوشت انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا چنین امکانی وجود دارد که با حضور احمدی‌نژاد و ردصلاحیت او زمینه را برای ردصلاحیت نامزد اصلاح‌طلبان فراهم کنند، گفت‌: من این مساله را قبول ندارم. من فکر می‌کنم که احمدی‌نژاد با 2 فرض ردصلاحیت‌شدن و تایید‌صلاحیت‌شدن در انتخابات شرکت می‌کند.

رسولی افزود: احمدی‌نژاد اگر ردصلاحیت بشود به عنوان یک کاندیدای سایه و بستر‌ساز برای کاندیداهای رقیب روحانی ایفای نقش می‌کند و از این طریق با برخورد چالشی و انتقادی علیه دولت و مواظع روحانی سعی می‌کند تا به شکلی دولت را در اذهان عمومی زیر‌سوال ببرد.

این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان همچنین به عملکرد دولت دهم اشاره کرد و ادامه داد‌: احمدی‌نژاد در عین تخریب دولت روحانی سعی می‌کند تا در جهت اعاده سیاسی اقدام و از عملکرد دولت خود دفاع کند و مهمتر از همه یک تسهیل‌گر برای کاهش محبوبیب روحانی و امکان موفقیت رقبای او در انتخابات باشد.

به گفته او، هرچند که مجموعه این تلاش‌ها خیلی در رای و نظر مردم تاثیری نخواهد داشت و در نهایت این مردم هستند که انتخاب می‌کنند چه کسی خدمت‌گذار آنان باشد و من فکر می‌کنم که سرانجام این اصولگرایان و احمدی‌نژاد هستند که در انتخابات خرداد 96 شکست خواهند خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
2
2
به آقاى رسولى بكيد به همين خيال باش
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
3
3
احمدی نزاد مرد میدان اس نه تنها روحانی بلکه ارباب او هاشمی هم نمیتواند در برابر او قد علم کند ، چون امتحانشون پس دادند.یه مرثیه خوان دیگ ببینید >
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
7
3
فقط اخمدی نژاد
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
5
3
همه ما ایرانیان با افتخار به اقای احمدی نژاد رای می دهیم
پاسخ ها
ms
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
لطفا از خودت مایه بزار .تووفقط یک رای داری ارباب ......
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
5
2
همه ما ایرانیان با افتخار به اقای احمدی نژاد رای می دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
4
2
فقط و فقط احمدینژاد مرد میدان حامی مستضعفین
سروش
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
2
2
تمام بدبختی ملت از دولت احمدی نژاد بود دادن یارانه مسکن مهر تجارت با چین چاپ پول بدون پشتوانه .ً.ًٌ حالا دولت روحانی گند کاری احمدی نژاد را دارد جمع میکند
محمدپرچکانی
Netherlands
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
3
1
آقای احمدی نژاداگرآقای روحانی کلیدداردشماشاکلیدداری دوباره آمدنت برای ملت آرزوشده به غیرچند سرمایه دار سلام براحمدی نژادرئیس جمهورمحبوب ایران. رأی ما فقطططططط احمدی نژاد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
2
در دوره احمدی نژاد بافروش نفت دلاری وهمدستش بهمنی وضعیت دلار
وباند بزی توی هر اداره ای را باب کرد احمدی نژاد یعنی ویرانی مملکت و...
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
1
اگرقرارباشد احمدی نژادبیاید که حتما پیروز می شود .چون آقای روحانی تدبیری که نداشت هیچ اما ناامیدی رانیز درکشور رواج داد .فاصله طبقاتی را به شدت زیاد کرد .آمار های دروغ اقتصادی به خورد مردم میدهد . دردوران روحانی هم چرخ اقتصاد کشور ازدور ایستاد وهم سانتریفیوژهای هسته ای دیگر نمی چرخند .هیچ کدام از وعده های روحانی هم تحقق نیافت بلکه اسراراقتصادی،سیاسی وقضایی و... نظام نیز در اختیار سرویسهای اطلاعاتی دشمن قرار گرفت .اما احمدی نژاد با اینکه در 2سال اخر ریاست جمهوری مشکلاتی بوجود آورد .اما حداقل سه تااز کارهایش برای مردم ونظام ماند : 1- هدفمندی وپرداخت یارانه ها که آن موقع ارزش قابل ملاحظه ای داشت ولی اکنون به قول خود دولتی ها فقط 8000تومان ارزش دارد .2- مسکن مهر است که نیازمندان واقعی را مسکندار میکرد هرچند کوچک ونارسا که این دولت آن را مزخرف خواند ولی هیچ برنامه ای هم به عنوان جایگزین نداشت وندارد والان با طرح مجلس مجبور است مسکن مهراحمدنژاد بد!را تکمیل کند .3- سهام عدالت بود که از وقتی که این دولت سرکار آمده هیچ کاری برای این مهم انجام نداده بلکه از دستور کار خارج کرده والان به خاطر تبلیغات انتخاباتی حرفهای زده میشود ومردم اینهارا خوب میدانند.خلاصه اگر احمدنژاد مجوز ورود داشته باشد وفقط بگوید که میخواهد یارانه را افزایش بدهد .پیروز قاطع انتخابات خواهد شد.وای بر روحانی که .....................
ارس مغان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
جای خالی آقای احمدی نژاد در دوران حکومتی ترامپ پوتین واردوغان خالی وخالی
پاسخ ها
ms
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
شما خود نه تنها از دروغ خوشت میاد بلکه دروغ پرور هم هستی....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
روحانی خخخخخخخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
احمدینزادسحرمشایی شده کسی هم که سحر شده باشد بیش ازاین توقعی نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
اگردولت روحانی واقعا به آزادی بیان احترام می گذاشت و از افتراء وتهمت به دولت قبل واز جنجال پرهیز می نمود واز نصایح دلسوزان انقلاب خصوصا رهبر معظم انقلاب بهره می جست. واز سویی ازدعوت به مناظره نسبت به دولت نهم و دهم طفره نمی رفت.و..... ورکود سرسام آور دربازار حاکم نمی شد. شاید با اقبال بهتری برخوردارمی شد.من وخانواده ام دردوره یازدهم به ایشان رای دادیم. این دوره به فرد دیگر شاید هم به احمدی نژاد رای دهیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
0
فقط حاج محمود و عشق است
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
1
0
عشق ایران زمین روحانی پس بپاخیزید تادشمنش پوزه به خاک کشد
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
احمدی نژاد همانی بود که خودرا آ دم و دیگران راخس وخاشاک می پنداشت او همانی بود که چفیه راکه سجاده شهدای ما بود گردن مجسمه سربازکورش انداخت
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
روحانی بزرگی جهانگیری عزیزی پس به پاخیز ید پیروزی نزدیک است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
عملکرد و مدیریت دولت احمدی‌نژاد 20
عملکرد و مدیریت دولت روحانی0
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: