کد خبر: ۶۶۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۷۹۲
اين روزها همزمان با تلاش باشگاه پرسپوليس براي جذب ستارگان جديد، موضوع توافق و تمديد قرارداد با بازيكنان قديمي هم يكي از دغدغه‌هاي هواداران به شمار مي‌آيد.

هفته گذشته محسن مسلمان راهي باشگاه پرسپوليس شد و بعد از مذاكره‌اي كوتاه با مسوولان اين تيم، براي ادامه همكاري با سرخپوشان به توافق دست يافت.

 

 حالا هم خيلي‌ها نگران سرنوشت رامين رضاييان هستند و منتظرند ببينند او چه مي‌كند؟ به ويژه كه اخيرا زمزمه‌هايي مبني بر حضور احتمالي اين بازيكن در ليگ تركيه به گوش مي‌رسد و اين موضوع باعث نگراني برخي از پرسپوليسي‌ها شده است. نكته جالب اما در مورد اين دو نفر اين است كه مطابق اطلاعات موجود روي سايت سازمان ليگ، هر دوي آنها هنوز يك سال ديگر با قرمزها قرارداد دارند و بايد تا پايان ليگ شانزدهم در اين تيم باقي بمانند.

 

اينكه بازيكن با باشگاه قرارداد داشته باشد و باز باشگاه براي جلب نظر او و توافق با وي تلاش كند، يك معني بيشتر نمي‌تواند داشته باشد؛ اينكه در فوتبال آماتور ايران عمده قراردادهاي بلندمدت هم محلي از اعراب ندارند و طوري بسته مي‌شوند كه بيشتر ضامن منافع بازيكنان باشند. در مورد اين قراردادهاي به اصطلاح دو ساله گفته مي‌شود فصل دوم آنها توافقي است يا به عبارت ديگر بازيكن مي‌تواند زيرش بزند. در جديدترين نمونه هم پرسپوليسي‌ها مدعي هستند با وحيد اميري قرارداد دو ساله بسته‌اند، اما به احتمال فراوان تابستان سال آينده تمديد قرارداد وحيد با پرسپوليس هم به يكي از داستان‌هاي عجيب و غريب و كشدار فوتبال ايران تبديل خواهد شد!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: