کد خبر: ۶۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۶۹
افشارزاده:
سرپرست باشگاه استقلال گفت:کنعانی زادگان با استقلال قرارداد بسته است.
افشارزاده به کاپ خبر داد/کنعانی زاده به استقلال پیوستبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، بهرام افشارزاده درباره اینکه وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان با استقلال چه شد عنوان کرد:ما امروز از سازمان لیگ درباره کنعانی زادگان استعلام گرفتیم و مشخص شد که او در حال حاضر بازیکن آزاد است.بنابراین باشگاه استقلال با وی وارد مذاکره شد و در نهایت با این بازیکن به توافق رسیدیم.

وی درباره اینکه ظاهرا کنعانی زادگان در جایی نسبت به پیوستن به استقلال ابراز بی اطلاعی کرده است گفت:ما پس از آنکه درباره قرارداد این بازیکن از سازمان لیگ استعلام گرفتیم، به ما اعلام کردند که ایشان بازیکن آزاد هستند و برای عقد قرارداد با وی مشکلی نداریم به همین دلیل چون ایشان در لیست آقای منصوریان حضور داشتند با او وارد مذاکره شدیم و پس از توافقات اولیه قراردادی دو ساله با ایشان امضا کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: