کد خبر: ۶۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۶۷۰
بعد از اردوی تیم ملی تکلیفم مشخص می شود
مدافع پرحرف و حدیث بازار نقل و انتقالات پس از پیچیده شدن شایعاتی مبنی بر حضورش در استقلال این موضوع را تکذیب کرد.
کنعانی: با استقلال قرارداد نبسته‌ام
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، محمدحسین کنعانی زادگان که به اردوی اخیر تیم ملی نیز دعوت شده است امروز بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس ناخودآگاه از قرارداد دو ساله خود با استقلال مطلع شد که در تماسی آن را تکذیب کرد.

کنعانی زادگان می گوید: خبری که اعلام شده صحت ندارد و من هیچ قراردادی با استقلال نبسته ام ضمنا تماسی هم از جانب استقلال با من انجام نشده و مذاکره ای نه با خود من و نه با مدیربرنامه هایم صورت نگرفته است.


این مدافع ملی پوش درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس هم می گوید: هنوز به توافق کامل نرسیدیم اما مذاکرات ادامه دارد و بعد از اردوی تیم ملی تکلیفم مشخص می شود.


گفتنی است برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کرده کنعانی را حفظ کنند. این بازیکن که سابقه حضور در جمع قرمزپوشان را دارد برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفت و در حالی که قرار بود نیم فصل در پرسپولیس حاضر بشود، دیروز مطلع شد که با پرسپولیس هم قراردادی ندارد.


علیرضا منصوریان و باشگاه پرسپولیس که مثل پرسپولیس به دنبال یک مدافع وسط هستند، روی این بازیکن نظر جدی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: