کد خبر: ۶۶۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۶۱۹
جمعی از مالباختگان تعاونی مسکن نگین غرب صبح امروز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرداغ ،یکی از این تجمع کنندگان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: اعضای این تعاونی در اعتراض به کلاهبرداری و عدم واگذاری آپارتمان های وردآورد در منطقه 22 تهران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.
وی افزود: ما این واحدها را از سال 79 خریداری کرده ایم اما از آن زمان تاکنون واحدها به خریداران واگذار نشده و حتی پول افراد به آنان بازگردانده نشده است.
این تجمع کنندگان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که هر چه سریعتر به وضعیت آنان رسیدگی کنند.
مالباختگان این پرونده شامل یک هزار نفر می شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
جناب اقای املی لاریجانی : ما 5 هزار نفر از مالباختگان نگین غرب با وجود توقیف هزاران میلیارد تومان از اموال متهم با چشمانی اشکبار 16 سال است که در انتظار رسیدن به حقمان هستیم.فکر نمیکنید این انتظار خیلی طولانی شده ؟فکر نمیکنید یک اشکال اساسی در راه این پرونده ایجاد کرده اند؟فکر نمیکنید وقت ان رسیده است که فکری به حال مردم مستضعف و مالباخته که اتفاقا اموال هزاران برابری متهم نزد قوه قضاییه ضبط شده و حتما نیاز به بررسی اساسی دارد؟ بوی فساد از دور شدیدا استشمام میشود .نکند وقتی بیدار شوید که دیگر کار از کار گذشته و اثری از چند هزار میلیارد تومان پولی که از فروش املاک بدست اورده اند خبری نباشد؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: