کد خبر: ۶۶۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۷۳
ربیعی در صحن علنی مجلس:
وزیر تعاون رفاه و کار اجتماعی گفت: رویکرد توسعه بدون اجماع همگانی و سیاستگذاری تازه ناممکن است و نیاز است که سیاستگذاران مطمئن باشند و از تصمیم‌های سخت دفاع کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی که برای ارائه گزارش وزارتخانه متبوع خود در مجلس حضور یافته بود، ضمن تبریک آغاز فعالیت مجلس دهم، با بیان اینکه گزارش خود به نمایندگان محترم را به دو قسمت تقسیم کرده‌ام، گفت: بخش نخست رویکرد نظری مسئله است که در این مسئله فراتر از هر اقدام و بررسی آمار و ارقام، باید به نوع سیاست‌گذاری توجه کرد.

او با بیان اینکه بدون شناخت ابعاد مختلف، معنای واقعی و چشم‌انداز مشخص مسائل نمی‌توان به توسعه و مبارزه با فقر دست یافت. معتقدم این زمان‌های کوتاه که در مجلس صحبتی می‌شود، فرصتی برای بیان اندیشه راهبردی نیز هست.

وزیر کار ادامه دارد: در بخش دوم؛ مشکلات کلان وزارتخانه و پیشنهاد برای حرکت در مسیر درست و افق‌های روشن‌تر مطرح می‌شود.

ربیعی با اشاره به سیاست‌های نادرست گذشته تصریح کرد: ادامه این روند منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی برای تبدیل ایران به اهداف چشم‌انداز برای برآوردن نیازهای رفاهی نخواهد شد. تغییر در سیاستگذاری نیاز مهمی است که دولت باید این مهم را عملی کند.

او با بیان اینکه عصر دولت سرمایه‌گذار به پایان رسیده و دولت سرمایه ندارد، ابراز داشت: این رویکرد بدون اجماع همگانی و سیاستگذاری تازه ناممکن است و نیاز است که سیاستگذاران از تصمیم‌های خود مطمئن باشند و از تصمیم‌های سخت دفاع کنند.

ادامه دارد ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: