کد خبر: ۶۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۴۸۴
شماره 6، تقدیم به کیانی / خوشحالم شرمنده پرشورها نشدم
هافبک تیم تراکتورسازی بابت حضور دوباره اش در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
عشوری: از تجربیات بنگر استفاده می‌کنم
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، سینا عشوری درباره صدور رضایتنامه اش از سوی باشگاه ذوب آهن برای حضور دوباره در تراکتورسازی می گوید: از آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه ای دارم که واقعا برای صدور رضایتنامه زحمت کشیدند. از آذری و هیات مدیره ذوب آهن هم ممنونم که کمال همکاری را با من انجام دادند. من در ذوب آهن خاطرات خوبی دارم. خانواده ام در اصفهان هستم، از بچه ها خواهرم که عاشقش هستم، گذشتم. دلیلش هم فقط و فقط هواداران خوب تراکتورسازی بوده است.

او ادامه می دهد: خداراشکر می کنم که شرمنده پرشورها نشدم و یک فصل دیگر در خدمت آنها خواهم بود. امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته و بتوانم برای این تیم محبوب مفید باشم.


هافبک تراکتورسازی با اشاره به حضور محسن بنگر در این تیم بیان می کند: من با محسن بنگر صحبت کردم. او به قدری بازیکن بزرگی است که نیاز به حمایت من ندارد. من جزو اولین نفراتی بودم که در اینستاگرام به بنگر خوشامد گفتم. از حضورش در تراکتورسازی خوشحالم و امیدوارم بتوانم از تجربیات خوبش استفاده کنم.


عشوری درباره شماره 6 تراکتورسازی که به غیر از خودش دو مدعی دیگر به نام های کیانی و بنگر دارد، تاکید می کند: من ادعایی در این باره ندارم. پارسال در غیاب مهدی کیانی این شماره را پوشیدم و بعد هم نتوانستم آن را تحویلش دهم. شماره را دو دستی تقدیم کیانی می کنم.


وی درباره نقل و انتقالات تراکتورسازی می گوید: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تراکتورسازی اضافه شدند. انشاءالله دست به دست هم دهیم و بتوانیم تیم رویایی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.


عشوری در پایان می افزاید: از یحیی گل محمدی هم باید تشکر کنم که به من کمک فکری داد.امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: