کد خبر: ۶۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۴۰۲
شرق نوشت:بر‌اساس شنیده‌ها، علی لاریجانی که ابتدا به عنوان متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معرفی شده بود، بنا دارد تا به عضویت کمیسیون فرهنگی مجلس درآید.
به گزارش خبرداغ به نقل از شرق :بر‌اساس شنیده‌ها، علی لاریجانی که ابتدا به عنوان متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معرفی شده بود، بنا دارد تا به عضویت کمیسیون فرهنگی مجلس درآید.

 پیش از این وکیلی  گفته بود ممکن است در روز آخر برخی از افراد شاخص هیأت‌رئیسه به کمیسیون فرهنگی بروند تا این کمیسیون از مهجوریت خارج شود.
تاکنون چهره‌هایی مانند حجت‌الاسلام سالک و حجت‌الاسلام پژمانفر از اصولگرایان و حجت‌الاسلام مازنی از فراکسیون امید متقاضی عضویت در این کمیسیون بودند. حال باید منتظر ماند و دید آیا به همراه لاریجانی، تعدادی از چهره‌های معتدل و اعضای لیست امید نیز به این کمیسیون می‌پیوندند یا ریاست این کمیسیون در مجلس دهم نیز مانند مجلس قبل به حجت‌الاسلام سالک خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: