کد خبر: ۶۶۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۷۹۶
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید این باشگاه به مهدی ترابی نیاز دارد.
پاسخ مدیرعامل سایپا در مورد پرسپولیسی شدن به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید این باشگاه به مهدی ترابی نیاز دارد.

 رضا درویش در درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی به ایسنا گفت: باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن مهدی ترابی بود و مذاکراتی را در این زمینه انجام دادند.

 

آن‌ها به ما گفتند اگر قرار است ترابی را به فروش برسانید، ما خواهان به خدمت گرفتنش هستیم اما من به آن‌ها گفتم فعلا قصد فروش ترابی را نداریم.

 

البته پیش از شما هم استقلالی‌ها خواهان به خدمت به گرفتنش بودند. ما قصد فروش مهدی ترابی را نداریم.

 

او امروز نزد من آمد و درباره مسائل مختلفی با هم صحبت کردیم. ترابی از من خواست اگر پیشنهاد اروپایی رسید باشگاه کارهای ترانسفرش را انجام دهد.

 

فعلا با وضعیت اردوی ما و همین طور بازیکنانی که قرار است از جمع ما جدا شوند مشخص نیست زیرا فرکی تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: