کد خبر: ۶۶۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۷۲۹
اول گل‌محمدی در فوتبالم نقش داشت، بعد منصوریان!
علیرضا منصوریان در آخرین گفت‌وگوی خود، زمانی که با سؤالی درباره وحید امیری روبه‌رو شد، چنین پاسخی داد: «وحید امیری با من از نفت آمده و مسیر بعدی‌‌اش را نمی‌دانم. دو سال پیش او مثل درختی بود که شاخ و برگ اضافه داشت و حالا در تیم ملی حضور دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،منصوريان با گفتن اين حرف‌ها به نوعي تأكيد داشت او باعث شكوفايي اميري در فوتبال ايران شده است. البته منصوريان پربيراه هم نگفت چرا كه در زمان مربيگري او در نفت، اميري توانست به تيم ملي برسد. همه قريب به اتفاق مي‌گفتند رابطه خوب منصوريان و كي‌روش، عامل مهمي در اين دعوت بوده است. از سويي، منصوريان حتي به اميري كمك كرد تا در تيم ملي به شماره 10 برسد.

 

ديروز وحيد اميري روبه‌روي خبرنگاران نشست و حرف‌هايي به زبان آورد كه به نظر مي‌رسيد پاسخ منصوريان را داده است. او گفت: «3 سال بازيكن نفت بودم. منصوريان بعد از يحيي گل‌محمدي يكي از عوامل پيشرفتم بود!» در واقع او ابتدا گل‌محمدي را عامل پيشرفت خودش دانست و بعد به نام منصوريان اشاره كرد كه بي‌شك اين جملات باعث دلخوري سرمربي استقلال از او مي‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: