کد خبر: ۶۶۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۶۹۴
بالاخره انتظار هواداران پرسپولیس به سر رسید و سید جلال حسینی به جمع سرخپوشان برگشت.
به گزارش خبرداغ،بالاخره انتظار هواداران پرسپولیس به سر رسید و سید جلال حسینی به جمع سرخپوشان برگشت. این شاید از آن دست خریدهایی باشد که حتی مخالفت احتمالی برانکو هم نمی‌تواند طعم شیرینش را از بین ببرد. شاید اگر پارسال هم پروفسور مقابل انتقال حسینی مقاومت نمی‌کرد، پرسپولیس می‌توانست به انتظار 8ساله هواداران خاتمه بدهد و جام قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

 

ارزان‌تر، مطمئن‌تر

سید جلال به پرسپولیس برگشت و مطابق انتظار پیراهن شماره «4» را هم برای خودش انتخاب کرد. این شماره در دو سال گذشته بر تن مایکل اومانیا بود؛ مدافع تیم ملی کاستاریکا که اوایل لیگ چهاردهم بعد از مسجل شدن حضور حسینی در قطر به جمع سرخپوشان اضافه شد، اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. اومانیا در عمده مسابقات لیگ چهاردهم بازیکن فیکس سرخپوشان بود و با وجود همه اشتباهات ریز و درشتش، به خاطر فقدان آلترناتیو مناسب از ترکیب اصلی خارج نشد. با این وجود حضور لوکا ماریچ در لیگ پانزدهم باعث شد اومانیا به نیمکت متصل شود و کمتر مجال بازی پیدا کند. آنچه مسلم است اینکه بین این دو شماره «4» تفاوت‌های فاحشی وجود دارد. جالب‌تر اینکه سید جلال برای پرسپولیسی‌ها خرید ارزان‌تری هم محسوب می‌شود. اگرچه حسینی در زمان ثبت قرارداد حاضر نشد در مورد رقم دستمزدش سخن بگوید، اما گفته می‌شود رقم قرارداد او برای یک فصل، چیزی بین 700 تا 850 میلیون تومان است؛ روایتی که اگر درست باشد، گویای فاصله چند صد میلیونی او با دستمزد سال گذشته اومانیا است. مایکل در لیگ پانزدهم با دریافت مبلغی حدود یک میلیارد و 180میلیون تومان گرانقیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس بود، اما حالا گفته می‌شود حسینی حداقل 330میلیون تومان کمتر از او قرارداد بسته است!

 

فاصله 25گله

سید جلال حسینی ابتدای لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست. رویانیان در آن سال خریدهای فراوانی را برای سرخپوشان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انتقال زوج خط دفاعی سپاهان به تهران اشاره کرد. سید جلال و بنگر در کنار خیلی از ستاره‌های دیگر به پرسپولیس آمدند، اما این تیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. قرمزها نیم‌فصل اول را با مانوئل ژوزه روی پله دوازدهم به پایان بردند و آخر فصل با یحیی هفتم شدند. جالب اینکه حتی در همین فصل ناخوشایند هم پرسپولیس کمتر از پارسال گل خورد! سرخپوشان آن سال 31گل دریافت کردند تا عملکردشان در این زمینه از تیم‌های دوم، سوم و چهارم جدول هم بهتر باشد! این در حالی است که پرسپولیس در لیگ پانزدهم به عنوان مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی 34گل خورد و اصلا قهرمانی را به خاطر همین گل‌های خورده زیاد از دست داد. اوج کار جلال حسینی اما مربوط به لیگ سیزدهم بود؛ جایی که او و بنگر در کنار هم باعث استحکام خط دفاعی پرسپولیس شدند و کاری کردند که این تیم فقط با 15گل خورده، تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی هم پیش برود. در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم، پرسپولیس با حضور سید جلال در مجموع 46گل خورد، در حالی که در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم سرخپوشان بدون سید جلال حسینی 69گل دریافت کردند؛ یک فاصله 25گله معنادار!

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: