کد خبر: ۶۶۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۶۸
محمد رضا داورزنی درمراسم تقدیر از ملی پوشان گفت:اگر برای المپیک ۲۰۲۰ سکوی المپیک را در نظر بگیریم بازهم باید کنار هم باشیم.
داورزنی:برای المپیک ۲۰۲۰ سکوی المپیک را نشانه گرفته‌ایمبه گزارش  خبرداغ به نقل  از ایسنا، محمد رضا داورزنی درمراسم تقدیر از ملی پوشان گفت: من توانستم زحمت دوستان را که به والیبال کمک کردند کامل کنم. آغاز راهی هستیم که از مسیری که تا الان آمده ایم سخت تر است.  از این پس هم به حمایت نیاز داریم. خوشبختانه مسئولان وزارت در این مدت ما را در انجام برنامه یاری کردند. دوستان کمیته ملی المیپک هم همیشه کنارمان بودند. او ادامه داد: افتخاری که برای والیبال و ورزش کشور رح داده ثمره خون شهداست. از همه کسانی که کمک کردند تشکر می کنم
آرزو می کنم با حضورمان در المپیک لبخند را به لب مردم بیاورد و آغازگر فصل نوینی در والیبال باشد. در فدراسیون والیبال شعار ما می توانیم را تا الان عملی کرده ایم. بازیکنان در تمام رقابت ها برای تحقق این شعار از جان مایه گذاشتند.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: