کد خبر: ۶۶۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۹۴
علی پروین برای تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک آرزوی موفقیت کرد.
آرزوی موفقیت علی پروین برای ملی پوشان والیبال
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها، گفت: خدا را شکر می‌کنم که والیبالیست‌ها سهمیه گرفتند و خوشحالم که ما را به این مراسم دعوت کردند ومن خودم را جزوی از خانواده والیبال می‌دانم. آن زمان که فوتبال بازی می‌کردم، در زمان استراحت والیبال بازی می‌کردم، اما نه به صورت حرفه‌ای. 

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری برای حضور موفق ملی‌پوشان در المپیک ریو، گفت: امیدوارم با غیرت در المپیک بدرخشند. ما همه جوره چه حضوری و چه با دعا آنها را حمایت می‌کنیم. امیدوارم در فوتبال هم کسانی روی کار بیایند که بتوانند این رشته را المپیکی کنند. من خودم در المپیک شرکت کرده‌ام.
او در پایان درباره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: این تیم خوب یارگیری کرده و امیدوارم امسال قهرمان شود. البته در یارگیری‌ها خوب بود و با اضافه کردن ۴-۳ بازیکن بهتر هم شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: