کد خبر: ۶۶۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۶۵۴
بلافاصله بعد کنار کشیدن پرسپولیس از خرید کاوه رضایی، خبر پیشنهاد الخریطیات دوباره نگاه‌ها را به سمت او چرخاند.

 پیشنهاد الخریطیات، واقعیت یا بازارگرمی؟ / ترس کاوه از سرنوشت یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، زدن شش گل در یک فصل و نمایش نه چندان درخشان در لیگ پانزدهم، کاوه رضایی را از لیست ستاره‌های بزرگ نقل و انتقالات لیگ خارج کرده بود، اما لو رفتن لیست خرید برانکو همه چیز را به نفع او تغییر داد. برانکو امیدوار بود در پرسپولیس دوباره رضایی را احیا کند. همزمان، منصوریان هم رضایی را در لیست خریدش گذاشت و رقابت سرخابی‌ها برای جذب این بازیکن قیمت او تا 1.5 میلیارد بالا برد. کاوه در روزهای خوبش، برای انتخاب بین پرسپولیس و استقلال دست نگه داشت و حتی با وجود پذیرش پیشنهاد مالی‌اش توسط استقلال، با آن‌ها قرارداد نبست تا بهترین تصمیم را بگیرد. صبری که حالا، به ضرر او تمام شده است.

 

پرسپولیس امروز با امیری قرارداد بست و با توجه به تلاش برای جذب دو نفر از بین محمدی، ترابی یا خلیل‌زاده، رضایی را تقریبا از لیست خریدش خارج کرده است. آن‌ها با جذب محمدی او را در کنار ساسان انصاری در اختیار خواهند داشت و نیازی به جذب یک مهاجم جدید ندارند. استقلال هم بعد از عقب نشینی پرسپولیس برای پرداخت رقم سنگین مورد نظر کاوه دچار تردید شده و بعد از جذب علی قربانی، می‌خواهد دوباره پروژه خرید این بازیکن را بررسی کند.

 

درست در روزی که خبر حذف رضایی از لیست پرسپولیس منتشر شد، بعضی رسانه‌ها از پیشنهاد الخریطیات قطر به او نوشتند. پیشنهادی که توسط هیچکدام از مسئولان باشگاه تایید نشده و حتی رسانه‌های عربی، نامی از کاوه رضایی نیاورده‌اند. سابقه تیم‌های قطری نشان داده آن‌ها معمولا سراغ ستاره‌های سرشناس ملی پوش ایران مثل دژاگه، قوچان‌نژاد، نکونام، آندو، جباری و منتظری می‌روند و بعید است مهاجمی که حتی روی نیمکت تیم ملی هم نیست را زیر نظر بگیرند. شاید این پیشنهاد، آخرین تلاش کاوه برای داغ نگه داشتن بازار و حفظ پیشنهادات میلیاردی‌اش باشد. بازیکنی که نمی‌خواهد مثل گل‌محمدی، آخر نقل و انتقالات با رقمی کمتر از فصل قبل قراردادش با ذوب آهن را تمدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: