کد خبر: ۶۶۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۶۹
«آنجلینا جولی» مذاکره برای پیوستن به بازیگران نسخه جدید فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» را آغاز کرد.
«آنجلینا جولی» بازیگر یک فیلم جنایی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،اقتباس جدید از رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» شاهکار ادبی «آگاتا کریستی» به کارگردانی «کنت برانا» قصد دارد از «آنجلینا جولی» به عنوان بازیگر اصلی استفاده کند.

 

«کنت برانا» که اخیرا فیلم «سیندرلا» را بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی کارگردانی کرده است، هم‌اکنون مشغول انتخاب بازیگر برای اقتباس سینمایی جدید از رمان پلیسی – جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» اثر «آگاتا کریستی» نویسنده سرشناس انگلیسی است و مذاکرات اولیه را نیز برای به خدمت گرفتن «آنجلینا جولی» بازیگر و کارگردان هالیوودی را نیز آغاز کره است.

 

«مایکل گرین» نگارش فیلمنامه جدید «قطار سریع السیر به شرق» و «مارک گوردن» ،«سیمون کینبرگ» و «ریدلی اسکات» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه «هرکول پوارو» برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

 

رمان جنایی «آگاتا کریستی» برای اولین بار در سال 1974 در فیلمی به کارگردانی «سیدنی لومت» و با بازی «آلبرت فینی»،«لورن باکال» و «اینگرید برگمن» به سینما آمد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «برگمن» به ارمغان آورد.

در سال 2011 نیز یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی «کارل شنکل» بر اساس رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» ساخته شد.

 «آنجلینا جولی» در سال گذشته میلادی فیلم «کنار دریا» را با بازی خودش و «برد پیت» کارگرانی کرد که چندان مورد توجه منتقدین قرار نگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: